Nakkilan seurakuntatiedot 14-21.7.2019

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä seurakuntien ruokapankkitoiminnan turvaamiseksi ja tehostamiseksi Kirkkopalveluiden kautta.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 14.15 Ehtoollishartaus Keinulassa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Kai Korpi, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Nuoren seurakunnan veisukirja.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti kasvatustyön tukemiseen.

klo 18 Runoilta toiverunojen merkeissä srk-keskuksen salissa. Kahvit lähetyksen hyväksi. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

To 18.7. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Kuolleet

Inkeri Marjatta Koota 89 v