Nakkilan seurakuntatiedot 13.-23.6.2019

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, Liisa Pohjonen ehtoollisavustajana, musiikissa avustaa Sara Hautojärvi, Tea Rajala ja Emilia Mäkelä, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Niina Koivisto ja Satu Salo, musiikissa avustaa Sara Hautojärvi ja Tea Rajala, kolehti: Lasten ja nuorten yksinäisyyden torjumiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

klo 15 Hyvän Paimenen matkassa Sirpa Mäkisen kotona, Järvikyläntie 331. Naisille suunnattu neljän kerran kokonaisuus. Kahvitarjoilu, hoitavaa Sanaa ja mahdollisuus rukouspalveluun sekä eläinten (lampaat, hevoset ja kanat) kohtaamiseen. Mukana Satu Salo.

klo 18 Kesäilta Raamatun äärellä srk-keskuksen luentosalissa. Tutkitaan Raamatun sanaa, kahvitellaan ja keskustellaan. Tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Virsikirjan lisäosa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Avustus- ja lähetystyön lentojen toteuttamiseen kehitysmaiden vaikeakulkuisilla ja turvattomilla alueilla MAF-Suomen Lähetyslentäjät ry:n kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kaikille avoimen monimuotoisen Raamatun opetuksen järjestämiseen ja kehittämiseen Helsingin Raamattukoulusäätiön kautta.

To 13.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

To 20.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Matias Aleksi Männistö.

2019-06-10 09:57:00.0