Nakkilan seurakuntatiedot 6.-16.6.2019

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kristillisten seurakuntien vahvistamiseen islamilaisessa maailmassa Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kautta. Messun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla. Lähetysinfo. Kansanlähetyksen piirihallituksen varapj. Marjaana Perttula kertoo kokemuksistaan tutustuessaan aikanaan Elisabet Elon lähetystyöhön muslimien parissa Egyptissä ja Englannissa.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Virsikirja.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Niina Koivisto ja Satu Salo, kolehti: Lasten ja nuorten yksinäisyyden torjumiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

klo 15 Hyvän Paimenen matkassa Sirpa Mäkisen kotona, Järvikyläntie 331. Naisille suunnattu neljän kerran kokonaisuus. Kahvitarjoilu, hoitavaa Sanaa ja mahdollisuus rukouspalveluun sekä eläinten (lampaat, hevoset ja kanat) kohtaamiseen. Mukana Satu Salo.

To 13.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Reijo Uolevi Rantala 73 v.

Kaarlo Valtteri Skyttä 74 v., Ulvilan seurakunnasta.

Mon Jun 03 09:55:00 EEST 2019