Nakkilan seurakuntatiedot 8.-19.5.2019

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Anna Tasala ja Satu Salo.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Äitienpäiväaskartelua.

klo 17.30 Viikon virret! -tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Anna Tasala.

klo 15 Peli-iltapäivä alakoululaisille srk-keskuksen Vernerissä klo 15-16.30. Vapaata pelailua ja oleskelua. Ei ilmoittautumista. Lisätietoja Niinalta p. 044 4866 521.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien köyhien ihmisten auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta, Kirkkohallitus.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. 1. Pietarin kirje 2/2. Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerhojen yhteinen kevätjuhla srk-keskuksen salissa.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoiltojen kevätjuhla srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

klo 18 Raamattuilta 5-7 luokkalaisille srk-keskuksen Vernerissä. Tarjoilu. Mukana Satu ja Niina.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 12.30 Kevään viimeinen torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Kaatuneitten muistopäivän jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Evankelioimistyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla.

klo 15 Hyvän Paimenen matkassa Sirpa Mäkisen kotona, Järvikyläntie 331. Naisille suunnattu neljän kerran kokonaisuus (2.6. ja 16.6.). Kahvitarjoilu, hoitavaa Sanaa ja mahdollisuus rukouspalveluun sekä eläinten (lampaat, hevoset, kanat) kohtaamiseen. Mukana Satu Salo.

klo 7.15 Retki Vivamon raamattukylään. Lohjalle katsomaan kaksi ulkoilmassa (vähän kävelyä) toteutettua Raamattuesitystä: Laupias Samarialainen (klo 11) ja Paratiisin Portit (klo 14). Välillä lounas ja lopuksi iltapäiväkahvit. Retken hinta on 35€/aikuinen ja 25€/4-12v. Ilm. Sadulle 9.5. mennessä: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

klo 8.45 Ikäihmisten leiripäivä Merimaan leirikeskuksessa. Tule mukaan ikäihmisten yhteiseen virkistyspäivään! Luvassa mukavaa yhdessäoloa ja yhteistä ohjelmaa Merimaan kauniissa maisemissa meren äärellä. Päivässä on aikaa myös vapaaseen oleskeluun sekä mahdollisuus saunomiseen ja uintiin. Lähtö klo 8.45 srk-keskuksen pihalta, paluu n. klo 19 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Retken hinta on 30€, sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen ti 21.5. mennessä diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle p. 044 4866 517. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliot sekä mistä tulet kyytiin. Mukana retkellä Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

To 9.5. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Elsa Aurora Maria Aaltojärvi.

Topi Johannes Ahosmäki.

Sirpa Kyllikki Fridfelt 67 v.

2019-05-06 07:00:00.0