Nakkilan seurakuntatiedot 1.-12.5.2019

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! -tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Toivoa naisille mediatyöhön Aasiassa, Lähi-idässä ja Itä-Euroopassa Medialähetys Sanansaattajien kautta.

klo 15 Hyvän paimenen matkassa Sirpa Mäkisen kotona, Järvikyläntie 331. Naisille suunnattu neljän kerran kokonaisuus (19.5., 2.6. ja 16.6.). Kahvitarjoilu, hoitavaa Sanaa ja mahdollisuus rukouspalveluun sekä eläinten (lampaat, hevoset ja kanat) kohtaamiseen. Mukana Satu Salo.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Äitienpäiväaskartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Anna Tasala ja Satu Salo.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Äitienpäiväaskartelua.

klo 15 Peli-iltapäivä alakoululaisille srk-keskuksen Vernerissä klo 15-16.30. Vapaata pelailua ja oleskelua. Ei ilmoittautumista. Lisätietoja Niinalta p. 044 4866 521.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien köyhien ihmisten auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta, Kirkkohallitus.

klo 7.15 Retki Vivamon raamattukylään. Lohjalle katsomaan kaksi ulkoilmassa (vähän kävelyä) toteutettua Raamattuesitystä: Laupias Samarialainen (klo 11) ja Paratiisin Portit (klo 14). Välillä lounas ja lopuksi iltapäiväkahvit. Retken hinta on 35€/aikuinen ja 25€/4-12v. Ilm. Sadulle 9.5. mennessä: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

To 2.5. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 9.5. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Juhani Kivimäki 72 v.

Saara Annikki Sundelin 92 v., Ulvilan seurakunnasta.

2019-04-29 07:00:00.0