Nakkilan seurakuntatiedot 24.4.-5.5.2019

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe ja musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Kierrätyspäivät. Tuo tullessas, vie mennessäs.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! -tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Huittisten musiikkiopiston oppilaskonsertti srk-kodin salissa.

klo 13 Myyjäiset srk-kodilla. Mukana Lasse Vappula.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustava pappi: Lasse Vappula, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, lapsikuoro Laululintuset ja nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Tapahtumien järjestämiseen, artikkeleiden ja videoiden julkaisemiseen sekä seurakunnille tarjottavien toimivien pyhäkoulun toteutus- ja markkinointikeinoihin. Vuonna 2019 toteutuksessa painotetaan erityisesti pyhäkoulua toimintatapana, joka tukee myönteisellä tavalla lapsen identiteetin kasvua, Suomen Pyhäkoulun Ystävät SPY ry. Kirkkokahvit messun jälkeen srk-kodin salissa. Messussa ja kirkkokahvilla kiitämme Pasia puolen vuoden kanttorin sijaistamisesta.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Arjessa Jeesuksen kanssa. Musiikissa Pasi Nieminen. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Ehyt sydän ja altis mieli, puhumassa Kari Teikari. Mukana Ilkka Liuskallio.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. 1. Pietarin kirje ½. Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 13 Vapputouhula srk-keskuksen salissa. Mukana Tuula Vähä-Vahe ja Niina Koivisto.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! -tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Toivoa naisille mediatyöhön Aasiassa, Lähi-idässä ja Itä-Euroopassa Medialähetys Sanansaattajien kautta.

klo 15 Hyvän paimenen matkassa Sirpa Mäkisen kotona, Järvikyläntie 331. Naisille suunnattu neljän kerran kokonaisuus (19.5., 2.6. ja 16.6.). Kahvitarjoilu, hoitavaa Sanaa ja mahdollisuus rukouspalveluun sekä eläinten (lampaat, hevoset ja kanat) kohtaamiseen. Mukana Satu Salo.

klo 7.15 Retki Vivamon raamattukylään. Lohjalle katsomaan kaksi ulkoilmassa (vähän kävelyä) toteutettua Raamattuesitystä: Laupias Samarialainen (klo 11) ja Paratiisin Portit (klo 14). Välillä lounas ja lopuksi iltapäiväkahvit. Retken hinta on 35€/aikuinen ja 25€/4-12v. Ilm. Sadulle 9.5. mennessä: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

To 25.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 2.5. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Lahja Kaarina Männistö 90 v

Tyyne Kyllikki Hakala 84 v.

Eero Aleksanteri Ferm 85 v., Keski-Porin seurakunnasta.

2019-04-22 07:00:00.0