Nakkilan seurakuntatiedot 10.-21.4.2019

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 17.30 Jumalan kämmenellä -ilta srk-keskuksen salissa vuonna 2016 syntyneille perheineen. Ohjelmassa hartaus, toimintaa & touhua ja iltapala.

klo 18.30 Nuorten musiikkiryhmä Grace kirkossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua!

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 13 Yhteisvastuu Lavis Nakkilan Yhteiskoulun liikuntasalissa, osoitteessa Porintie 13. Lavis on lavatansseihin perustuva hauska ja energinen jumppa. Lavista 2x50 min, voit jumpata tunnin tai kaksi, oman jaksamisesi mukaan. Mukaan tarvitset vesipullon ja kevyet sisäkengät tai -tossut. Jumpan vetäjänä Jaana Pelkonen. Osallistumismaksu 5€. Osallistumismaksut menevät Yhteisvastuulle. Yhteisvastuu 2019 tukee lasten ja nuorten koulutusta. Tervetuloa mukaan tekemään yhdessä hyvää ja nauttimaan liikunnan riemusta! Mukana Jenni Tuomi.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kappelissa, Perhekirkko. Liturgi: Markku Järviö, saarnaa toteuttavat yhdessä Markku, Satu, Tuula, Niina ja Pasi, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe, musiikkiryhmä: lapsikuoro Laululintuset ja päiväkerholaiset. Kolehti: Syrjäytetyssä asemassa olevien hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta. HUOM. PAIKKA!

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus srk-keskuksen salissa. Mukana Satu Salo ja Ilkka Liuskallio.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus srk-keskuksen salissa. Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 14.15 Ehtoollishartaus Keinulassa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus srk-keskuksen salissa. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 12.05 Yhteiskoulun pääsiäiskirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo, Pasi Nieminen ja Kai Korpi.

klo 18 Kiirastorstain iltamessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, Kai Korpi ja Piia Nieminen, avustava pappi: Markku Järviö, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2019 oman seurakunnan kautta.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Kirkon ulkosuomalaistyöhön, Kirkkohallitus.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Lukutaitoa naisille Afrikassa -ohjelmaan Saharan eteläpuolisen Afrikan maissa 16 vähemmistökielellä, ohjelmasta hyötyvät naiset ja koulunkäyntinsä keskeyttäneet tytöt, Suomen Pipliaseura ry. Kirkon uusien virsikirjojen käyttöönotto.

To 11.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Meeri Tuula Vaahtio.

Jorma Johannes Juhila 85 v.

Helli Helena Mäkinen 81 v.

Mon Apr 08 07:00:00 EEST 2019