Nakkilan seurakuntatiedot 3-14.4.2019

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 18 Nuorten Grace musiikkiryhmän harjoitukset kirkossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Lauletaan aikuisten kesken, Pasi Nieminen.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Vierailijana terveydenhoitaja Liisa Tarkkanen. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä Grace.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, avustamassa: Jenni Tuomi, kolehti: Ylivieskan uuden kirkon rakentamiseen 23.6.2016 kirkkopalossa tuhoutuneen kirkon tilalle, Ylivieskan seurakunta.

klo 13 Päiväpiirin ehtoollishartaus vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8, Jenni Tuomi, Lasse Vappula

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua!

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 14 Päiväkahvit Raamatun äärellä srk-keskuksen kahviossa. Etsitkö innostusta Raamatun lukemiseen? Tervetuloa tutustumaan Raamattuun matalalla kynnyksellä. Sisään alapihan päätyovesta. Mukana Satu Salo.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 17.30 Jumalan kämmenellä -ilta srk-keskuksen salissa vuonna 2016 syntyneille perheineen. Ohjelmassa hartaus, toimintaa & touhua ja iltapala.

klo 18.30 Nuorten musiikkiryhmä Grace kirkossa

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua!

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 13 Yhteisvastuu Lavis Nakkilan Yhteiskoulun liikuntasalissa, osoitteessa Porintie 13. Lavis on lavatansseihin perustuva hauska ja energinen jumppa. Lavista 2x50 min, voit jumpata tunnin tai kaksi, oman jaksamisesi mukaan. Mukaan tarvitset vesipullon ja kevyet sisäkengät tai -tossut. Jumpan vetäjänä Jaana Pelkonen. Osallistumismaksu 5€. Osallistumismaksut menevät Yhteisvastuulle. Yhteisvastuu 2019 tukee lasten ja nuorten koulutusta. Tervetuloa mukaan tekemään yhdessä hyvää ja nauttimaan liikunnan riemusta!

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kappelissa. Perhekirkko. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Niina Koivisto, Tuula Vähä-Vahe, lapsikuoro Laululintuset ja päiväkerholaiset. Kolehti: Syrjäytetyssä asemassa olevien hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

VARHAISNUORET

Ti 9.4. klo 18 Raamattuilta 5-7 -luokkalaisille srk-keskuksen Vernerissä. Tarjoilu. Mukana Satu ja Niina.

Pe 12.4. klo 15 Pääsiäisaskartelu srk-keskuksen luentosalissa. Ilmoittautumiset 5.4. mennessä Niinalle p. 044 4866 521 tai niina.koivisto@evl.fi

To 4.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 11.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

2019-04-03 06:00:00.0