Nakkilan seurakuntatiedot 27.3.-7.4.2019

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Siivousvinkit jakoon.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Piia Nieminen, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Turun Arkkihiippakunnan sisarkirkon työlle El Salvadorissa. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Ruutin kirja. Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Lauletaan ja leikitään yhdessä!

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 14 Päiväkahvit Raamatun äärellä srk-keskuksen kahviossa. Etsitkö innostusta Raamatun lukemiseen? Tervetuloa tutustumaan Raamattuun matalalla kynnyksellä. Sisään alapihan päätyovesta. Mukana Satu Salo.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta kirkossa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 18 Nuorten Grace musiikkiryhmän harjoitukset kirkossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Lauletaan aikuisten kesken, Pasi Nieminen.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Vierailijana terveydenhoitaja Liisa Tarkkanen. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä Grace.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, avustamassa: Jenni Tuomi, kolehti: Ylivieskan uuden kirkon rakentamiseen 23.6.2016 kirkkopalossa tuhoutuneen kirkon tilalle, Ylivieskan seurakunta.

VARHAISNUORET

Pääsiäisaskartelu pe 12.4.2019 klo 15 srk-keskuksen luentosalissa. Ilmoittautumiset 5.4. mennessä Niinalle p. 044 4866 521 tai niina.koivisto@evl.fi

To 28.3. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 4.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Pirkko Tuulikki Puosi 81 v.

Mon Mar 25 07:00:00 EET 2019