Nakkilan seurakuntatiedot 13-24.3.2019

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Askartelua.

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta!

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kristillisen perhe- ja nuorisoleirien järjestämiseen Uukuniemen Lomakeskuksessa Kristillisen Työväen Liiton kautta.

klo 9 Aamurukoushetki seurakuntakodin olohuoneella

klo 14  EU-ruokajako seurakuntakodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta seurakuntakeskuksen luentosalissa. Masennus kristityn elämässä. Aiheesta alustaa Pentti Heinilä. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho seurakuntakeskuksen luentosalissa. Lapset puheeksi.

klo 13 Käsityöpiiri seurakuntakodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu seurakuntakodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta, paluu samaan paikkaan.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintuset kirkon kappelissa

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Lapset puheeksi.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle seurakuntakeskuksen salissa. Vierailijoina Nakkilan kunnan työntekijät Eliisa Mannila ja Tarja Kuvaja. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Tuomaskuoro seurakuntakeskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Ilkka Rytilahti, kanttori: Pasi Nieminen, mukana Hohde-kuoro, kolehti: Herättäjä-Yhdistyksen kansainväliseen työhön käytettäväksi Senegalissa kirkon rakentamiseen Fatickissa ja syrjäytymisvaarassa olevien ihmisryhmien voimauttamiseen.  Nakkilan Maatalousnaiset tarjoavat kirkkokahvit seurakuntakodilla jumalanpalveluksen jälkeen.

klo 12 Raamattuopetustilaisuus seurakuntakodin salissa ”Toivo johon olemme kutsutut”, opettamassa pastori Ilkka Rytilahti Kansanlähetyksestä.

To 14.3. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 21.3. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Kastettu

Alissa Lahja Pauliina Pajunoja