Nakkilan seurakuntatiedot 6.-17.3.2019

klo 11 Ystävätoiminnan tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan myös kaikki ystävätoiminnasta kiinnostuneet!

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 15–16.30 Peli-iltapäivä alakoululaisille srk-keskuksen Vernerissä. Vapaata pelailua ja oleskelua. Ei ilmoittautumista. Lisätietoja Niinalta p. 044 4866 521.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Diakoniatyöhön Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Askartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 14 Päiväkahvit Raamatun äärellä srk-keskuksen kahviossa. Etsitkö innostusta Raamatun lukemiseen? Tervetuloa tutustumaan Raamattuun matalalla kynnyksellä. Sisään alapihan päätyovesta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Raamattuilta 5-7 luokkalaisille srk-keskuksen Vernerissä. Tarjoilu. Mukana Satu ja Niina.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Askartelua.

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta!

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kristillisen perhe- ja nuorisoleirien järjestämiseen Uukuniemen Lomakeskuksessa Kristillisen Työväen Liiton kautta.

To 7.3. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 14.3. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Kuollut

Hannu Martti Kalervo Soppi 87 v.

Ilmo Allan Männistö 89 v.

Pekka Juhani Malonen 77 v., Meri-Porin seurakunnasta.

2019-03-04 07:00:00.0