Nakkilan seurakuntatiedot 20.2.-3.3.2019

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarna: rovasti Sakari Honkanen, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Herättäjäyhdistys ry / Lähetystyölle.

klo 11.30 Messun jälkeen kirkkokahvit ja Siioninvirsiseurat srk-kodilla.

klo 15 Yhteisvastuukonsertti kirkossa. Lähellä Sinua – konsertti Yhteisvastuulle. Esiintyjinä Pasi Nieminen, Leena Kivi ja Jenni Tuomi. Kahvit konsertin jälkeen srk-kodilla. Vapaa pääsy. Tilaisuudessa kerätään kolehti Yhteisvastuulle.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Ryhmä- ja yksittäiskuvia.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 14 Päiväkahvit Raamatun äärellä srk-keskuksen kahviossa. Etsitkö innostusta Raamatun lukemiseen? Tervetuloa tutustumaan Raamattuun matalalla kynnyksellä. Sisään alapihan päätyovesta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 18.30 Nuorten Grace musiikkiryhmän harjoitukset kirkossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Ryhmä- ja yksittäiskuvia.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Gospel messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä Grace.

klo 11 Perhepäivä srk-kodin salissa. Ruokailumahdollisuus (klo 11–12) ja toimintaa koko perheelle srk-kodilla ja sen pihapiirissä. Myytävänä yhteisvastuutuotteita.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Lapsikuoro Laululintuset, kolehti: Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahastolle, katastrofirahaston valmiuden ylläpitämiseksi.

klo 15 75-vuotiaiden yhteinen kahvikonsertti ja juhla srk-keskuksen salissa. Esiintyjänä lauluryhmä Aggabee Sastamalasta. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijälle (p. 044 4866 517) 20.2.–1.3. välisenä aikana. Olette sydämellisesti tervetulleita juhlaan mukaan! Mukana Markku Järviö, Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

To 28.2. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Milja Linnea Severintytär Hohtari.

Lahja Annikki Kojola 90 v.

2019-02-18 07:00:00.0