Nakkilan seurakuntatiedot 30.1.-10.2.2019

70-vuotiaiden syntymäpäiväjuhlassa otettu ryhmäkuva noudettavissa kirkkoherranvirastosta hintaan 4€/kpl. Varaathan mielellään tasarahan mukaan. Kuvat noudettavissa kirkkoherranvirastosta 28.2.2019 saakka viraston aukioloaikoina (ma 9-17, ti-to 9-12, pe suljettu). 28.2 jälkeen kuvia voi tiedustella diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelta (puh. 044 4866 517).

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Rakasta lasta, suojele lapsuutta, Satu.

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle, joka toteutetaan teemalla: Yhdenvertainen oikeus koulutukseen, Kirkkopalvelut ry. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit. Yhteisvastuukeräyksen avaus.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Raamatun punainen lanka 1. Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Asiaa yhteisvastuusta, Jenni Tuomi.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 15.45–17 Puuhakerho eskari – 3. luokkalaisille srk-keskuksen päiväkerhon tiloissa.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta srk-keskuksen Vernerissä. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 15–16.30 Peli-iltapäivä alakoululaisille srk-keskuksen Vernerissä. Vapaata pelailua ja oleskelua. Ei ilmoittautumista. Lisätietoja Niinalta p. 044 4866 521.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, avustamassa: Kai Korpi, kolehti: Kirkkomusiikin päivän 2019 järjestämiseen Suomen Kirkkomusiikkiliiton kautta.

To 31.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 7.2. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Josefiina Maria Mäenpää.

2019-01-28 07:00:00.0