Nakkilan seurakuntatiedot 23.1.-3.2.2019

Apuasi tarvitaan! Jos haluat toimia vapaaehtoistyöntekijänä hautajaisissa kantajana, niin ota yhteyttä suntio Juhani Lehtiseen p. 044 4866 531 tai sähköpostilla juhani.lehtinen@evl.fi Aikaisempaa kokemusta tehtävästä ei tarvita.

klo 13.30 Eläkeläisten ja kaikkien järjestöjen vuoden alkajaistilaisuus srk-keskuksen salissa. Mukana Lasse Vappula, Pasi Nieminen, Markku Järviö ja Jenni Tuomi.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Talviaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 17 Kids action night Kirkonseudun koululla. Toiminnallinen ja ohjelmallinen ilta 1.-5. luokkalaisille. Vieraana Riku Rinne ja Laululintuset-kuoro. Jättinyyttäripöytään voi tuoda jotakin tarjottavaa. Huoltajat ovat myös tervetulleita.  Mukana Satu Salo, Kai Korpi, Niina Koivisto ja Pasi Nieminen.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Maailman leprasunnuntai, Suomen Leprayhdistys ry.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Mukana Jenni Tuomi. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Rakasta lasta, suojele lapsuutta, Satu.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 15.45–17 Puuhakerho eskari – 3. luokkalaisille srk-keskuksen Päiväkerhon tiloissa.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle, joka toteutetaan teemalla: Yhdenvertainen oikeus koulutukseen, Kirkkopalvelut ry. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit. Yhteisvastuukeräyksen avaus.

To 24.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 31.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

2019-01-21 07:00:00.0