Nakkilan seurakuntatiedot 9-20.1.2019

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Torstaikerho kokoontuu joka toinen torstai srk-keskuksella. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa, 70-vuotiaiden kutsujumalanpalvelus. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, avustava pappi: Markku Järviö, kolehti: Lapsi- ja perhetyöhön kotimaassa sekä Virossa Evankelisen lähetysyhdistyksen kautta.

klo 17 Vauvakirkko srk-kodin salissa. Kirkkohetkeen kutsutaan erityisesti vuoden 2018 aikana kastetut läheisineen. Hetken päätteeksi jaetaan kastepuun lehdet. Mukana Tuula Vähä-Vahe, Satu Salo, Pasi Nieminen ja Markku Järviö.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneella, Kiertotie 8. Päiväpiiri kokoontuu joka toinen maanantai. Päiväpiirin vierailijana kanttori Pasi Nieminen. Mukana Jenni Tuomi. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Pasi Nieminen ja Satu Salo.

klo 11 Ystävätoiminnan tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan myös kaikki ystävätoiminnasta kiinnostuneet!

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Nakkilan liikuntahallissa. Kokoonnutaan aulaan. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kristittyjen yhteyden edistämiseen Suomen Ekumeenisen Neuvoston kautta. Luottamushenkilöiden tehtävään siunaaminen.

klo 11.30 Messun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla, jossa mahdollisuus tavata seurakunnan luottamushenkilöitä.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Puhumassa Kari Aalto.

To 10.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 17.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

VARHAISNUORET

Varhaisnuorten kerhot alkavat viikolla 3. Kevätkaudelle ei ole uutta ilmoittautumista.

Ti 15.1. Puuhakerho eskari-3. luokkalaisille klo 15.45–17.00 Päiväkerhon tiloissa. Puuhiksessa on tilaa, tervetuloa!

Ke 16.1. Sählykerho alakoululaisille keskiviikkoisin klo 17.00–18.00 Kirkonseudun koululla. Sählykerho on täynnä, varapaikoille voi ilmoittautua Niinalle.

Kuolleet

Sylvi Mirjami Ojala 89 v.

Toini Kyllikki Kuusisto 93 v.

Mon Jan 07 08:30:00 EET 2019