Nakkilan seurakuntatiedot 28.11.-9.12.2018

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Grace – nuorisokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Adventista jouluun.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan.

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde – kuoro, kolehti: Lasten parissa tehtävään työhön maailmalla Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Jouluaskartelua.

klo 17 Keva-kerhon joulujuhla srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Tuula Vähä-Vahe, Niina Koivisto ja Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Grace – nuorisokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Sotiemme veteraanien hengellisen työn tukemiseen Veteraanivastuu ry:n kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla.

klo 16.30 Partiolaisten soihtukulkue ja lupauksenantotilaisuus kirkossa. Klo 16.30 kulkue lähtee, klo 17 kulkue sankarihaudoille, jonka jälkeen lupauksenanto kirkossa, klo 18 tilaisuus päättyy.

klo 12 Adventtimyyjäiset ja kirppis srk-kodin salissa lähetystyön hyväksi. Tarjolla kahvia, leivonnaisia, käsitöitä ja kaikenlaista muuta myyjäistavaraa ja arpoja. Varaa myös oma myyntipöytäsi. Myyntipöydän hinta lähetystyölle, myyntitulot pöydän varaajalle. Myyntipöytiä voi tiedustella Lasse Vappulalta: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512. Myyntipöydän tai kirppispöydän hinta 5€.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 17 Kauneimmat joululaulut jumalanpalvelus juhlatalo Marimbassa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä GRACE, kolehti: Kansan Raamattuseuran evankelioimistyölle, erityisesti Anna ilon näkyä – hankkeeseen, jolla tuodaan ilosanoma julkisille paikoille keskelle ihmisten arkea esim. kristillisten juhlien aikaan. Joulukahvit tarjoaa juhlatalo Marimba.

To 29.11. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Kuka saa tuomion?

Pe 30.11. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä.

Pe 30.11. klo 18 Nuorten iltakahvila srk-keskuksen Vernerissä.

DIAKONIA

Työttömien joulupuuro srk-kodin salissa ti 18.12.2018 klo 13, käynti alapihalta. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle (p. 044 4866 517) ma 10.12. mennessä. Mahdollisuus EU-elintarvikkeiden jakoon tilaisuuden jälkeen. Tervetuloa mukaan! Mukana Pasi Nieminen, Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

Anton Johannes Uusitalo.

Eevi Alice Salonoja.