Nakkilan seurakuntatiedot 24.10.-4.11.2018

Nakkilan seurakunnan sunnuntain päiväjumalanpalvelusta voit kuunnella suorana lähetyksenä netissä. Linkki kuunteluun löytyy: http://www.nakkilanseurakunta.fi yläpalkista valitsemalla ”Tutki uskoa”. Sieltä avautuvalla sivulla on linkki valmiina ”Kuuntele jumalanpalvelusta Nakkilan kirkosta”.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa.

klo 18 Saarnaryhmä srk-kodin olohuoneella. Pohdimme seuraavan sunnuntain tekstejä yhdessä. Mukana Satu Salo.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Mukana Jenni Tuomi ja vierailija Liisa Tarkkanen.

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Uskon yö kirkossa. Uskon yö on maanlaajuinen tapahtuma. Kirkossa tapahtuu tasatunnein, alkaen klo 18. Tapahtumassa esiintyy mm. tanssijat Titta ja Satu Kristanssista (klo 18), Yhteislauluja Viisikielisestä (klo 19), rumpuorkesteri Zamburu (klo 20) ja laulaja Emilia Koskinen (klo 21). Kirkossa ja kappelissa esillä Jorma Lindforsin ja kuvataiteilija Raija Kuisman & lasitaiteilija Kari Kuisman teoksia. Kirkkoon voit ottaa mukaan oman käsityön ja tehdä sitä. Sinulla on myös mahdollisuus piirtää tai värittää penkissä istuessasi. Tauolla tee- ja mehutarjoilu. Kappelissa rukouksen ja hiljentymisen keidas. Tervetuloa mukaan siihen kohtaa iltaa, kuin haluat tai vaikka koko illaksi. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kristittyjen yhteiseen työhön naisten ja tyttöjen oikeuksien esillä pitämiseksi ja edistämiseksi Vastuu-viikon kautta, Suomen Ekumeeninen Neuvosto ry.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Joosuan kirja 1/3. Aiheeseen johdattelee Satu Salo. Kahvitarjoilu ja keskustelua.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. #minun kirkkoni, Markku Järviö.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 18 Varhaisnuorten raamattuilta 5-8 luokkalaisille srk-keskuksen luentosalissa. Mukana Niina Koivisto ja Satu Salo.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa. Tule rohkeasti mukaan!

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. #minun kirkkoni, Markku Järviö.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja lukutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Rukousilta srk-keskuksen luentosalissa. Rukoilemme eri tavoin yhteisten asioiden ja myös henkilökohtaisten tarpeiden puolesta. Mukana Satu Salo.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi.

klo 10 Pyhäinpäivän messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Satakunnan Ev.Lut. Kansanlähetyksen työlle.

klo 18 Pyhäinpäivän iltakirkko kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Piia Nieminen ja Jenni Tuomi.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Bangladeshin köyhien naisten, lasten ja maattomien ravitsemus-, terveys- ja turvallisuusolosuhteiden parantamiseen Lähetysyhdistys Kylväjä ry:n kautta.

To 1.11. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Miksi antaa anteeksi?

Pe 2.11. klo 19 Messujatkot srk-keskuksen Vernerissä.

Avioliittoon vihitty:

Jaana Susanna Nousiainen Nakkilan seurakunnasta ja Ari Väinämö Eklund Rauman seurakunnasta.

Lyydi Annikki Karjalainen 90 v.

Helvi Helena Salonen 76 v.

Hilja Fanni Aleksandra Ahonen 93 v., Ulvilan seurakunnasta.

Matti Johannes Poutanen, 81v., Harjavallan seurakunnasta.

2018-10-22 07:00:00.0