Nakkilan seurakuntatiedot 17.-28.10.2018

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Kaunis ihminen, Satu.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa, Vanhemman väen kirkkopyhä. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, kolehti: Mekong-alueen medialähetystyöhön Medialähetys Sanansaattajat ry:n kautta.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Mukana Salo Satu ja Pasi Nieminen.

klo 18 Miestenilta srk-kodin salissa. ”Kelpaanko minä?”, pastori Jarkko Willman Porista.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Saarnaryhmä srk-kodin olohuoneella. Pohdimme seuraavan sunnuntain tekstejä yhdessä. Mukana Satu Salo.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Mukana Jenni Tuomi ja vierailija Liisa Tarkkanen.

klo 17.30 Viikon Virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Uskon yö kirkossa. Uskon yö on maanlaajuinen tapahtuma. Kirkossa tapahtuu tasatunnein, alkaen klo 18. Tapahtumassa esiintyy mm. rumpuorkesteri Zamburu (klo 20) ja laulaja Emilia Koskinen (klo 21). Kirkossa ja kappelissa esillä Jorma Lindforsin ja Raija & Kari Kuisman teoksia. Kirkkoon voit ottaa mukaan oman käsityön ja tehdä sitä. Sinulla on myös mahdollisuus piirtää tai värittää penkissä istuessasi. Tauolla tee- ja mehutarjoilu. Kappelissa rukouksen ja hiljentymisen keidas. Tervetuloa mukaan siihen kohtaa iltaa, kuin haluat tai vaikka koko illaksi. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kristittyjen yhteiseen työhön naisten ja tyttöjen oikeuksien esillä pitämiseksi ja edistämiseksi Vastuu-viikon kautta, Suomen Ekumeeninen Neuvosto ry.

VARHAISNUORET

Syyslomaviikon ma 22.10. ja ti 23.10. järjestetään leiripäivät srk-keskuksessa klo 10–13. Ohjelmassa on pelejä, leikkejä, askartelua ja musisointia. Ota omat eväät mukaan, seurakunta tarjoaa mehut. Ohjaajina Pasi Nieminen ja Niina Koivisto. Ilmoittautumiset Niinalle 1.10. alkaen p. 044 4866 521 tai niina.koivisto@evl.fi

To 18.10. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mikä todistus?

Pe 19.10. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä.

Pe 19.10. klo 18 Nuorten iltakahvila srk-keskuksen Vernerissä.

Lauri Olavi Ahosmäki 94 v.

Anneli Elisabet Seppälä 63 v.

2018-10-15 07:00:00.0