Nakkilan seurakuntatiedot 19.-30.9.2018

Voit kuunnella jumalanpalveluksia Nakkilan kirkosta suorana lähetyksenä. Mobiili/tietokoneella pääset kuuntelemaan lähetystä. Osoite, josta lähetys löytyy on www.nakkilanseurakunta.fi/verkkokirkko. Verkkokirkon sivulla klikkaamalla NAKKILASRK MIXLR LIVE AUDIO lähetys kuuluu jumalanpalveluksen ajan.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 18 Saarnaryhmä srk-kodin olohuoneella. Pohdimme seuraavan sunnuntain tekstejä yhdessä. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho, Retki Tervasmäen laavulle omin kyydein. Eväät mukaan.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-kodin olohuoneella. Syksyn ensimmäinen tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Kokoonnutaan srk-keskuksen parkkipaikalla, josta lähdetään yhdessä srk-kodin olohuoneelle. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Oppilaitos- ja nuorisotyöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Myötätunnon voima. Puhujavieraana Kristiina Nordman Kansan Raamattuseurasta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miestenilta srk-kodin salissa. ”Kun elämä yllättää”, pastori Reijo Ahteela Harjavallasta.

klo 13 Päiväpiiri kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Enkeliaskartelua.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella. Lähetyspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneella raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30–14.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 18 Varhaisnuorten (5-8 luokkalaisten) raamattuilta srk-keskuksen luentosalissa. Raamattuopetus, jutustelua ja tarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Enkeliaskartelua.

klo 11.45 Torstaikerhon vierailu Hyppinkiin. Mukana kuorot. Tervetuloa mukaan syksyiselle retkelle palvelukeskus Hyppinkiin. Yhteiskuljetus lähtee srk-keskukselta klo 11.45. Kuljetus on maksuton. Hyppingissä on mahdollisuus lounaaseen (8€) ja kahviin sekä kahvileipään (2,50€) omalla kustannuksella. Paluu takaisin srk-keskukselle n. klo 14.30. Ilmoittautumiset diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle (p. 044 4866 517) viimeistään to 20.9. mennessä.

klo 17 Valtakunnallinen Urkusafaari kirkossa. Urkusafaari alkaa klo 17 kirkossa, urkuparvella. Safari käy myös kirkon kappelissa ja päättyy kirkkosaliin, Ehtookellot – iltasoittoon. Vapaa pääsy. Tervetuloa kuulemaan uruista ja urkumusiikkia. Mukana Anna Tasala.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe, kolehti: Lapsi- ja perhetyöhön, erityisesti pyhäkoulu- ja päiväkerhotyön tukemiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

PÄIVÄKERHO

Ti 2.10.2018 klo 18 4v-synttärit srk-keskuksen salissa vuonna 2014 syntyneille. Pientä ohjelmaa ja kakkutarjoilu. Lahja synttärisankareille. Ilmoittautumiset (hlömäärä ja ruokavaliot) 27.9. mennessä: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai 044 4866 520.

VARHAISNUORET

Kymppisynttärit kaikille v. 2008 syntyneille pe 12.10.2018 seurakuntakeskuksessa klo 18–20. Ilmoittaudu 5.10. mennessä Niinalle puh. 044 4866 521 tai niina.koivisto@evl.fi.

To 20.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mikä elämä?

To 27.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mistä rakkaus vapauttaa?

Pe 28.9. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä.

Pe 28.9. klo 18 Nuorten iltakahvila srk-keskuksen Vernerissä.

Kastettu

Amanda Lydia Mustajärvi

Kuollut

Hilkka Marjukka Nummi 70 v.

2018-09-17 10:18:00.0