Nakkilan seurakuntatiedot 12.-23.9.2018

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Anna Tasala ja Lasse Vappula.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Tullaan tutuiksi.

klo 14 Ystävätoiminnan tapaaminen srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki tutustumaan toimintaan! Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila.
klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneessa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneessa. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto, Kai Korpi, Piia Nieminen, Satu Salo ja Jenni Tuomi, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkko ry:n kautta. Diakoni Jenni Tuomen, varhaisnuorisotyönohjaaja Niina Koiviston ja emäntä-suntio Piia Niemisen tehtävään siunaaminen. Messun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Evankeliumin muuttava voima, aiheeseen johdattelee Satu Salo. Kahvitarjoilu ja keskustelua.

klo 10 Perhekerho, Retki Tervasmäen laavulle omin kyydein. Eväät mukaan.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 18 Saarnaryhmä srk-kodin olohuoneella. Pohdimme seuraavan sunnuntain tekstejä yhdessä. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho, Retki Tervasmäen laavulle omin kyydein. Eväät mukaan.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-kodin olohuoneella. Syksyn ensimmäinen tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Kokoonnutaan srk-keskuksen parkkipaikalla, josta lähdetään yhdessä srk-kodin olohuoneelle. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 12 Myyjäiset srk-kodin salissa. Nyt on aika tyhjentää nurkat ylimääräisestä tavarasta tai lähteä etsimään juuri sitä kaivattua vaatetta/lasiesinettä tmv. Tilaa on myös syksyisille herkuille ja käsitöille. Syyskirppis ja myyjäiset ovat paikka myyjille ja ostajille. Voit varata itsellesi myyntipaikan (5€/pöytä) srk-kodin alapihalta (myyntiä omasta peräkärrystä) tai srk-kodin salista (pöytäpaikka). Myyntipaikkoja voi tiedustella ja varata: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512. Paikkamaksujen, kahvion ja seurakunnan myyntipisteen tuotto käytetään lähetystyöhön. Kahvio on avoinna. Tervetuloa myymään ja/tai ostamaan!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Oppilaitos- ja nuorisotyöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Myötätunnon voima. Puhujavieraana Kristiina Nordman Kansan Raamattuseurasta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miestenilta srk-kodin salissa. ”Kun elämä yllättää”, pastori Reijo Ahteela Harjavallasta.

PÄIVÄKERHO

Ti 2.10.2018 klo 18 4v-synttärit srk-keskuksen salissa vuonna 2014 syntyneille. Pientä ohjelmaa ja kakkutarjoilu. Lahja synttärisankareille. Ilmoittautumiset (hlömäärä ja ruokavaliot) 27.9. mennessä: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai 044 4866 520.

To 13.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Kuka pitää minusta huolen?

Pe 14.9. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä

Pe 14.9. klo 18 Nuorten iltakahvila srk-keskuksen Vernerissä

To 20.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mikä elämä?

TORSTAIKERHON VIERAILU HYPPINKIIN

Tervetuloa mukaan syksyiselle retkelle palvelukeskus Hyppinkiin to 27.9.2018. Yhteiskuljetus lähtee srk-keskukselta klo 11.45. Kuljetus on maksuton. Hyppingissä on mahdollisuus lounaaseen (8€) ja kahviin sekä kahvileipään (2,50€) omalla kustannuksella. Paluu takaisin srk-keskukselle n. klo 14.30. Ilmoittautumiset diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle (p. 044 4866 517) viimeistään to 20.9. mennessä.

2018-09-10 07:00:00.0