Nakkilan seurakuntatiedot 5-16.9.2018

Ke 5.9

klo 10 Perhekerhojen syyskauden startti srk-keskuksen salissa. Hartaus, ryhmiin ilmoittautuminen ja puuhaa. Omat eväät ja mukit mukaan. Tervetuloa vanhat ja uudet perhekerholaiset!

klo 12.30 Syksyn ensimmäinen torstaikerho srk-keskuksen salissa. Torstaikerho joka toinen viikko srk-keskuksella.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 15.30 Tuomaskuoro srk-keskuksen salissa.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro, kolehti: Kirkosta vieraantuneiden ihmisten tavoittamiseen suunnatun toiminnan kehittämiseen ja levittämiseen myös muihin seurakuntiin Tuomasmessun 30-vuotisjuhlavuonna, Tuomasyhteisö ry. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Päiväpiiri kokoontuu joka toinen maanantai.
klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella

Ti 11.9

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Tullaan tutuiksi.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneessa. Lähetyspiiri kokoontuu seurakuntakodin
olohuoneessa raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30-14.30.
klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneessa

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa, mukana Anna Tasala ja Lasse Vappula.
klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Tullaan tutuiksi.

klo 14 Ystävätoiminta srk-keskuksen salissa. Ystävätoiminnan tapaaminen. Tervetuloa kaikki tutustumaan toimintaan! Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila
klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneessa

klo 18.30. Oloilta srk-kodin olohuoneessa. Aikuisväen oma oloilta. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkko ry:n kautta. Diakoni Jenni Tuomen, varhaisnuorisotyönohjaaja Niina Koiviston ja emäntä-suntio Piia Niemisen tehtävään siunaaminen. Messun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

To 6.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mistä olet kiitollinen?

Pe 7.9. klo 19 Messujatkot srk-keskuksen Vernerissä.

To 13.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Kuka pitää minusta huolen?

Pe 14.9. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä

Pe 14.9. klo 18 Nuorten iltakahvila srk-keskuksen Vernerissä