Nakkilan seurakuntatiedot 29.8.-9.9.2018

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseen. Messun jälkeen kirkkokahvit kirkon eteisessä. Erityisesti jumalanpalvelusavustajan tehtävistä kiinnostuneet kutsutaan klo 10 alkavaan messuun ja sen jälkeen avustajakoulutukseen kirkossa. Tule rohkeasti mukaan ja mieti asioita, joissa voisit olla avustajana jumalanpalveluksissa. Avustajan tehtäviin kouluttavat Markku Järviö, Satu Salo, Anna Tasala ja Juhani Lehtinen.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Raamattu -sanoja Jumalasta vai Jumalan sanaa? Aiheeseen johdattelee Satu Salo. Kahvitarjoilu ja keskustelua.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13–16.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa.

klo 10 Perhekerhojen syyskauden startti srk-keskuksen salissa. Hartaus, ryhmiin ilmoittautuminen ja puuhaa. Omat eväät ja mukit mukaan. Tervetuloa vanhat ja uudet perhekerholaiset!

klo 12.30 Syksyn ensimmäinen Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Torstaikerho joka toinen viikko srk-keskuksella.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 15.30 Tuomaskuoro srk-keskuksen salissa.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro, kolehti: Kirkosta vieraantuneiden ihmisten tavoittamiseen suunnatun toiminnan kehittämiseen ja levittämiseen myös muihin seurakuntiin Tuomasmessun 30-vuotis juhlavuonna, Tuomasyhteisö ry. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

Pe 31.8. klo 17 ISKO1 srk-keskuksen Vernerissä.

To 6.9. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä. Mistä olet kiitollinen?

Pe 7.9. klo 19 Messujatkot srk-keskuksen Vernerissä.

Avioliittoon vihitty:

Krista Johanna Marjamäki Nakkilan seurakunnasta ja Eetu Petteri Lehtimäki Kangasalan seurakunnasta.

Kaarina Anna-Liisa Suominen 83 v.

2018-08-27 07:00:00.0