Nakkilan seurakuntatiedot 10-19.8.2018

klo 18 Hartaushetki ”Hiitolan kirkolla”, Suomalaisentie 71. Tilaisuuden jälkeen avoimet ovet. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kansan Raamattuseuran nuoriso- ja opiskelijatyölle valtakunnallisten tapahtumien toteuttamiseen, seurakuntien nuorisotyön tukemiseen sekä nuorten aikuisten toimintaan, Kansan Raamattuseuran Säätiö.

klo 18 Toivelauluilta rakkaiden hengellisten laulujen ja virsien äärellä srk-keskuksen salissa. Kahvit lähetyksen hyväksi. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Japanin evankelis-luterilaisen kirkon Tokion uusiin toimitiloihin Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistys ry:n kautta.

AIKUISTEN MERIMAAPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 18.8.2018. Tervetuloa virkistymään Sanan, laulujen,  rukouksen, hyvän ruuan ja yhdessäolon parissa. Mahdollisuus myös saunomiseen ja uimiseen. Mukana Satu Salo. Ilm. 30.7.-9.8. välisenä aikana: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

IKÄIHMISTEN LEIRIPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 15.8.2018. Tule mukaan ikäihmisten retkipäivään Merimaahan! Päivä sisältää mukavaa yhdessäoloa, yhteistä ohjelmaa, hyvää ruokaa, mahdollisuuden saunomiseen ja uintiin sekä hiljentymistä sanan ja ehtoollisen äärellä kauniissa Merimaan maisemissa. Lähtö klo 8.45 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Päivän hinta on 30€ sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen 1.-10.8. välisenä aikana Lasse Vappulalle p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdollisesta erityisruokavaliosta sekä mistä tulet kyytiin. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

Kastettu

Venla Kerttu Aalto