Nakkilan seurakuntatiedot 27.7.-5.8.2018

klo 18 Hartaushetki ”Hiitolan kirkolla”, Suomalaisentie 71. Tilaisuuden jälkeen avoimet ovet. Mukana Anna Tasala ja Jenni Tuomi.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jenni Tuomi, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnattujen tiedotus-, koulutus ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

klo 15 Kesäkahvit kirkon kupeessa, srk-kodin salissa. Tule kahvittelemaan ja rupattelemaan! Vapaaehtoinen kahviraha lähetystyön hyväksi. Mukana Satu Salo.

klo 17.30 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Pasi Nieminen, laulukirja: Nuoren seurakunnan veisukirja.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi ja Satu Salo, kolehti: Oman seurakunnan nuorten retkitoiminnan kautta: Maata Näkyvissä Turku.

klo 16 Kouluun siunaaminen kirkossa. Tervetuloa kirkkohetkeen saattelemaan ekaluokkalaisia koulutielle siunauksin ja rukouksin. Tilaisuuden jälkeen on kahvihetki srk-kodilla. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen. Kahvihetkeen ilmoittautuminen 1.8. mennessä: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513 (loman aikana viesti vastaajaan tai tekstiviesti).

To 2.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

AIKUISTEN MERIMAAPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 18.8.2018. Tervetuloa virkistymään Sanan, laulujen,  rukouksen, hyvän ruuan ja yhdessäolon parissa. Mahdollisuus myös saunomiseen ja uimiseen. Mukana Satu Salo. Ilm. 30.7.-9.8. välisenä aikana: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

IKÄIHMISTEN LEIRIPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 15.8.2018. Tule mukaan ikäihmisten retkipäivään Merimaahan! Päivä sisältää mukavaa yhdessäoloa, yhteistä ohjelmaa, hyvää ruokaa, mahdollisuuden saunomiseen ja uintiin sekä hiljentymistä sanan ja ehtoollisen äärellä kauniissa Merimaan maisemissa. Lähtö klo 8.45 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Päivän hinta on 30€ sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen 1.-10.8. välisenä aikana Lasse Vappulalle p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdollisesta erityisruokavaliosta sekä mistä tulet kyytiin. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

Kuolleet:

Lauri Einari Johannes Sulonen 77 v.

Sisko Tellervo Heinänen 84 v.

2018-07-23 09:36:00.0