Nakkilan seurakuntatiedot 22-29.7.2018

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Ylivieskan uuden kirkon rakentamiseen kirkkopalossa tuhoutuneen kirkon tilalle, Ylivieskan seurakunta.

klo 18 Runoilta toiverunojen merkeissä srk-kodin salissa. Kahvit lähetyksen hyväksi. Mukana Anna Tasala.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 15 Kesäkahvit kirkon kupeessa, srk-kodin salissa. Tule kahvittelemaan ja rupattelemaan! Vapaaehtoinen kahviraha lähetystyön hyväksi. Mukana Pasi Nieminen.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 17.30 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Viisikielinen.

klo 18 Hartaushetki ”Hiitolan kirkolla”, Suomalaisentie 71. Tilaisuuden jälkeen avoimet ovet. Mukana Anna Tasala ja Jenni Tuomi.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnattujen tiedotus-, koulutus ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

klo 16 Kouluun siunaaminen kirkossa. Tervetuloa kirkkohetkeen saattelemaan ekaluokkalaisia koulutielle siunauksin ja rukouksin. Tilaisuuden jälkeen on kahvihetki srk-kodilla. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen. Kahvihetkeen ilmoittautuminen 1.8. mennessä: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513 (loman aikana viesti vastaajaan tai tekstiviesti).

To 19.7. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

AIKUISTEN MERIMAAPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 18.8.2018. Tervetuloa virkistymään Sanan, laulujen,  rukouksen, hyvän ruuan ja yhdessäolon parissa. Mahdollisuus myös saunomiseen ja uimiseen. Mukana Satu Salo. Ilm. 30.7.-9.8. välisenä aikana: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

IKÄIHMISTEN LEIRIPÄIVÄ

Merimaan leirikeskuksessa 15.8.2018. Tule mukaan ikäihmisten retkipäivään Merimaahan! Päivä sisältää mukavaa yhdessäoloa, yhteistä ohjelmaa, hyvää ruokaa, mahdollisuuden saunomiseen ja uintiin sekä hiljentymistä sanan ja ehtoollisen äärellä kauniissa Merimaan maisemissa. Lähtö klo 8.45 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Päivän hinta on 30€ sisältäen bussikuljetuksen ja ruoat. Ilmoittautuminen 1.-10.8. välisenä aikana Lasse Vappulalle p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdollisesta erityisruokavaliosta sekä mistä tulet kyytiin. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

KUOLLEET

Pentti Juhani Kuusisto 74 v.

Eija Inkeri Koski 61 v.

Esa Kristian Komulainen 43 v.

KASTETTU

Miska Aarre Oliver Niemi