Nakkilan seurakuntatiedot 28.3.-8.4.2018

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Hiljaisen viikon iltamusiikki srk-keskuksen salissa. Yhteislauluilta hiljaisen viikon aihepiirissä virsikirjan lisävihkosta. Tilaisuuden päätteeksi iltatee ja – kahvit. Mukana Anna Tasala ja Markku Järviö.

klo 12.10 Yhteiskoulun ja lukion pääsiäiskirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo, Anna Tasala, Kai Korpi ja Liisa Pohjonen.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset kirkossa.

klo 17 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Kiirastorstain iltamessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, Liisa Pohjonen ja Satu Salo, musiikkiryhmä: kirkkokuoro ja päiväkuoro, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2018 oman seurakunnan kautta.

klo 18 Miestenpiiri osallistuu Kiirastorstain iltamessuun kirkossa.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: kirkkokuoro, kolehti: Seurakuntaa synnyttävään ja vahvistavaan työhön islamilaisilla alueilla Etu-Aasiassa ja Kaukasiassa Lähetysyhdistys Kylväjä ry:n kautta.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: päiväkuoro, kolehti: Koulutuksen mahdollistamiseen ja tukemiseen kehitysmaissa Kirkon Ulkomaanavun säätiön kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Rauhanyhdistyksen kirkkopyhä. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Aarno Sassi, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jukka Kolmonen, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien Annika Utriaisen ja Ulla Tuovisen työn tukemiseen.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Kirjojen maailma, vierailija kirjastosta.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki omaistaan hoitavat! Mukana Jenni Tuomi.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Kehitysvammaisten kerho kirkossa. Mukana Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

klo 18 Nakkilan kinkerit Harri ja Aija Tuomisella, Kivimaantie 316. Mukana Anna Tasala, Lasse Vappula ja Markku Järviö.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 17.30 Jumalan kämmenellä – ilta srk-keskuksen salissa vuonna 2015 syntyneille perheineen. Ohjelmassa hartaus, yhteistä puuhaa ja iltapala. Mahdollisuus tutustua päiväkerhotilaan.

klo 18 Huittisten musiikkiopiston oppilaskonsertti srk-kodin salissa.

klo 12 Kevätmyyjäiset ja kirppis srk-kodin salissa.

klo 10 Messu kirkossa, Kansanlähetyksen kirkkopyhä. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Mario Heinilä Satakunnan Kansanlähetyksestä, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Työhön Keski-Aasiasta ja Lähi-idästä Eurooppaan tulevien maahanmuuttajien parissa Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kautta. Messun jälkeen kirkkokahvit ja lähetysinfo kirkossa.

klo 18 Yhteislaulujen iltamusiikki srk-keskuksen salissa. Tutustutaan laulaen ja tarinoiden virsikirjan lisävihkoon. Mukana Anna Tasala.

2018-03-22 11:47:00.0