Nakkilan seurakuntatiedot 31.1.-11.2.2018

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Yhteisvastuu.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Liisa Pohjonen, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle, Kirkkopalvelut ry. Messun jälkeen kirkkokahvit ja yhteisvastuustartti srk-kodin salissa. Tervetuloa kirkkokahveille kuulemaan Yhteisvastuukeräyksen teemoista ja kohteista sekä oman seurakunnan yv-tapahtumista! Kirkkokahvit tarjoaa ja yhteisvastuukeräystä tukee Nakkilan Yrittäjät ry.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Ystävänpäiväaskartelua.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Tervetuloa kaikki omaistaan hoitavat! Mukana Liisa Pohjonen.

klo 17 Kehitysvammaisten kerho Arantilankodossa. Mukana Liisa Pohjonen.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Liisa Pohjonen, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Ystävänpäiväaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Kerhossa kerätään kolehti Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Rauhan ja vakauden edistämiseen kehitysmaissa Kirkon Ulkomaanavun säätiön kautta.

Leo Martti Olavi Välke.

Arvo Unto Olavi Mannelin 83 v.

2018-01-25 14:03:57.0