Nakkilan seurakuntatiedot 28.12.2017-7.1.2018

klo 18 Enkelikirkko kirkossa, järj. MLL. Saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kirkosta vieraantuneiden ihmisten tavoittamiseen suunnatun toiminnan kehittämiseen ja levittämiseen myös muihin seurakuntiin, Tuomasyhteisö ry.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Päihde- ja kriminaalityöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Evankelioimistyöhön Aasiassa Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kansan Raamattuseuran lapsityölle, erityisesti Perheen parhaaksi – hankkeeseen, jolla tuetaan parisuhdetta, vanhemmuutta ja lapsen terveen identiteetin kasvamista.

Aapo Aarne Pietari Mikkilä.

Alva Christine Estelle Moring.

2017-12-21 10:23:00.0