Nakkilan seurakuntatiedot 12.-23.4.2017

klo 10–11 Kirkkoherra Markku Järviö tavattavissa kirkkoherranvirastossa. Muina aikoina tapaamiset sovittavissa p. 044 4866 511.

klo 18 Pääsiäisvaellus. Tervetuloa elämykselliselle pääsiäisvaellukselle. Lähtö srk-kodilta (sisäänkäynti alapihalta). Kesto n. 45 min.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Kiirastorstain messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Riikka Dahlroos, Kai Korpi ja Hannele Meskanen, avustava pappi: Markku Järviö, musiikkiryhmä: mukana kuorolaisia musiikissa, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2017 oman seurakunnan kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro, kolehti: Seurakuntiemme musiikkitoiminnan tukemiseen Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry:n kautta.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Päiväkuoro, kolehti: Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahastoon, Kirkon Ulkomaanavun Säätiö.

klo 16.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan myös uudet laulajat!

klo 10 Sanajumalanpalvelus Hormiston rukoushuoneella. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Lähetyspiirin lauluryhmä, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien Annika Utriaisen ja Ulla Tuovisen työn tukemiseen. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. EA.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Mari Vuorinen.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. EA.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 18 Jumalan kämmenellä ilta srk-keskuksen salissa vuonna 2014 syntyneille perheineen. Ohjelmaa ja kevyt iltapala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Lukutaitoa naisille Afrikassa – ohjelmaan Saharan eteläpuolisen Afrikan maissa 16 vähemmistökielellä Suomen Pipliaseuran kautta.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Musiikissa Mari ja tyttäret. Mukana myös Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa.

DIAKONIA

Tule liikkumaan Yhteisvastuun hyväksi la 22.4.2017 klo 14. Osallistumismaksu 10€ (lapset ilmaiseksi ja arvontaa osallistuneiden kesken). Lähtö srk-keskuksen yläpihalta yhteisen alkujumpan siivittämänä. Eri pituisia reittejä juoksusta sauvakävelyyn, vauvan rattaista rollaattoreihin. Menossa mukana Nakkilan Vire! Tervetuloa liikkumaan!

To 23.4. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. ”Pääsiäinen”.

Aada Annikki Viljaranta.

2017-04-10 11:46:38.0