Nakkilan seurakuntatiedot 6.-16.4.2017

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Vieraana DIA-siivouksesta Marjo Hartikainen ja kumppanit. Kahvitarjoilu.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 12–14 Pääsiäismyyjäiset ja kirppis lähetystyön hyväksi srk-kodilla. Pöytävaraus 5 € lähetystyölle ja myynnin tuotto myyjälle itselleen. Ilmoittautumiset kirkkoherranvirastoon p. 02 537 9300 tai nakkila.seurakunta@evl.fi ja tiedustelut Lasse Vappulalta p. 044 4866 512. Tarjolla käsitöitä, askarteluja, kirppistavaraa, leivonnaisia, arpoja ja kahvila. Tervetuloa myymään ja/tai ostamaan!

klo 16.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa. Tervetuloa mukaan myös uudet laulajat!

klo 15 Sanajumalanpalvelus srk-keskuksen salissa, Mukulamessu. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Terttu Mikola ja Tuula Vähä-Vahe, musiikkiryhmä: lapsikuoro Laululintuset, kolehti: Lähetystyöhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla ”Puolustamme syrjittyjen ihmisarvoa ja – oikeuksia”. Kolehti käytetään syrjäytettyjen kanssa tehtävään työhön.

klo 13 Päiväpiiri Vanhustentalon kerhohuoneessa. Mukana Mari Vuorinen.

klo 18 Pääsiäisvaellus. Tervetuloa elämykselliselle pääsiäisvaellukselle. Lähtö srk-kodilta (sisäänkäynti alapihalta). Kesto n. 45 min.

klo 13.30 Lähetyspiiri Hormiston rukoushuoneella.

klo 10–11 Kirkkoherra Markku Järviö tavattavissa kirkkoherranvirastossa. Muina aikoina tapaamiset sovittavissa p. 044 4866 511.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Kiirastorstain messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Riikka Dahlroos, Kai Korpi ja Hannele Meskanen, avustava pappi: Markku Järviö, musiikkiryhmä: mukana kuorolaisia musiikissa, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2017 oman seurakunnan kautta.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro, kolehti: Seurakuntiemme musiikkitoiminnan tukemiseen Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry:n kautta.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Päiväkuoro, kolehti: Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahastoon, Kirkon Ulkomaanavun Säätiö.

DIAKONIA

Tule liikkumaan Yhteisvastuun hyväksi la 22.4.2017 klo 14. Osallistumismaksu 10€ (lapset ilmaiseksi ja arvontaa osallistuneiden kesken). Lähtö srk-keskuksen yläpihalta yhteisen alkujumpan siivittämänä. Eri pituisia reittejä juoksusta sauvakävelyyn, vauvan rattaista rollaattoreihin. Menossa mukana Nakkilan Vire! Tervetuloa liikkumaan!

To 6.4. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. Kärsimys.

2017-04-03 11:56:00.0