Seurakuntatiedot

70-vuotiaiden syntymäpäiväjuhlassa otettu ryhmäkuva noudettavissa kirkkoherranvirastosta, 3,50€/kpl, varaathan mielellään tasarahan mukaan. Kuvat noudettavissa kirkkoherranvirastosta 28.2. saakka aukioloaikoina (ma klo 9-17, ti-to klo 9-12, pe suljettu).

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Valokuvaus.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Yhteisvastuukeräyksen avausjumalanpalvelus. Liturgi: Heli Mäkelä, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Mari Vuorinen, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle Kirkkopalveluiden kautta.

klo 15 Yrjänän sisarusten kirkkokonsertti kirkossa. Yhteisvastuukonsertti, konsertissa kerätään kolehti tämän vuoden Yhteisvastuukeräykseen. Konsertti avaa myös Suomi 100 vuotta – juhlavuoden Nakkilan seurakunnassa. Laulusolistit: Tarja Lunnas ja Sirpa Jokinen os. Yrjänä, kitara: Timo Yrjänä, Mikko Yrjänä ja Jussi Jokinen, piano: Lotta Yrjänä ja Emilia Nurmoranta, urut/piano/juonto/virren säestys Anna-Mari Yrjänä, saksofoni: Ari Jokinen, viulu ja piano: Helka Mähönen, basso/lyömäsoittimet: Rauli Yrjänä. Konsertin jälkeen kahvitilaisuus srk-kodilla, kahvikolehti yhteisvastuukeräykseen.

klo 9 Aamurukouspiiri srk-kodin olohuoneella. Mukana Mari Vuorinen.

klo 14–15 EU-ruuan jako srk-kodin päiväkerhotilassa.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Tutustumme armolahjoihin 3/3. Aiheeseen johdattelee Satu Salo.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Yhteisvastuuta, Heli Mäkelä.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Ystävätoiminnan kevättapaaminen srk-keskuksen salissa. Tervetuloa myös uudet asiasta kiinnostuneet! Mukana Mari Vuorinen.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Heli Mäkelä, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 17 Kehitysvammaisten ilta srk-keskuksen Vernerissä. Mukana Mari Vuorinen ja Heli Mäkelä.

klo 10.15 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Heli Mäkelä ja Anna Tasala.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen alakerran kerhotilassa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Yhteisvastuuta, Heli Mäkelä.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Yhteisvastuu asiaa ja –arpajaiset. Otetaan vastaan arpajaispalkintoja. Mukana Mari Vuorinen ja Anna Tasala.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro ja päiväkuoro, kolehti: Wycliffe Raamatunkääntäjät ry:lle.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Ystävistä parhain. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa.

To 2.2. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. ”Hädässä”.

To 9.2. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. ”Liekki”.

Linnea Sisko Ilona Leinonen.

Henri Miika Jalmari Sundell 31 v.

Seppo Arvid Salo 84 v.

Oiva Vihtori Alanko 74 v.

2017-01-30 17:14:42.0