Seurakuntatiedot 26.3.-5.4.

SEURAKUNTATIEDOT 26.3.2020

KORONAVIRUKSEN VAIKUTUKSET SEURAKUNNAN TOIMINTAAN

KIRKKOHERRANVIRASTO Kirkkoherranvirasto palvelee vain puhelimitse (02-5379300) ja sähköpostitse nakkila.seurakunta@evl.fi

JUMALANPALVELUKSET

Jumalanpalvelukset jatkuvat, mutta ne toimitetaan ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

DIAKONIA JA RUOKA-APU

Ruoka-avun antamista ja jakamista jatketaan. Samoin muuta avustustoimintaa, joka on avun tarpeessa olevien Nakkilan asukkaiden elämän kannalta välttämätöntä. Yhteydenotot diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, puh. 044-4866517 tai jenni.tuomi@evl.fi.

KOKOAVA TOIMINTA

Kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien (jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, hautaustoimi, sielunhoito, diakoninen avustustoiminta) hoitamisen kannalta luovutaan toistaiseksi.

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta.

Seurakunnan tiedotuslehden ilmestymistä on siirretty myöhemmäksi.

KESKUSTELUAPU

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Voit olla yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.  Kirkkoherra Markku Järviö, markku.jarvio@evl.fi, puh. 044-4866511 Kappalainen Lasse Vappula, lasse.vappula@evl.fi, puh. 044-4866512 Lehtori Satu Salo, satu.salo@evl.fi, 044-4866513 Diakoniatyötekijä Jenni Tuomi, jenni.tuomi@evl.fi, puh. 044-4866517

Muiden työntekijöiden yhteystiedot löytyvät kotisivuilta tai kirkkoherranvirastosta kysymällä.

La 28.3. klo 18 Kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten. Voit hiljentyä hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

Su 29.3. klo 17 Tuomasmessu kirkossa (vain netin kautta), 5. paastonajan sunnuntai, liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström. Tuomasmessu ilman ehtoollisosaa toimitetaan kirkossa ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Kirkko avoinna Tuomasmessun jälkeen rukousta ja sielunhoitoa varten klo 18-19.

Ma 30.3. klo 13 Hiljenny hetkeksi -nettihartaus kirkosta, Lasse Vappula, Jenni Tuomi, Pasi Flodström

Ma 30.3. klo 14 Eu-ruokajako seurakuntakodilla kirkon vieressä. Eu-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

Ke 1.4. klo 18 Rukousilta netin välityksellä. Tule mukaan rukoilemaan ja laulamaan. Voit lähettää rukousaiheesi iltaan ennen klo 18 puh. 044 4866513. Illassa kanssasi Satu Salo ja Maria Piiroinen.

Su 5.4. klo 10 Palmusunnuntain perhekirkko kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström, avustajat: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Perhekirkon jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-13.

Mon Mar 23 12:59:50 EET 2020