Raamattua lukemassa

Ryhmätoiminta

Ryhmät ovat seurakuntakodilla (Kirkkokatu 4) tai Risteyksessä (Kauppatie 2) kokoontuvia yhteyden ja välittämisen paikkoja. Ne toimivat kevät- ja syyskaudella. Ryhmän kokoontumiseen kuuluu Raamatun tutkimista, rupattelua ja rukousta. Kysy lisätietoja Sadulta p. 044 4866513.

Aloittava raamatturyhmä
Kokoontuu joka toinen maanantai (parillisina viikkoina) klo 18.15 srk-kodin olohuoneessa, alkaen 5.2.

Naisten raamatturyhmä
Kokoontuu joka toinen maanantai (parittomina viikkoina) klo 17.00 Risteyksen salissa (Kauppatie 2).

Tiistain raamatturyhmä
Kokoontuu joka toinen tiistai (parittomina viikkoina) klo 18 srk-kodin olohuoneessa.

Miestenpiiri
Kokoontuu joka toinen torstai (parittomina viikkoina) klo 18 srk-kodin salissa (sisäänkäynti alaoven kautta).

Kaikkiin ryhmiin otetaan jatkuvasti uusia jäseniä. Ryhmien kokoontumisajat voi tarkistaa tapahtumista. Tervetuloa mukaan!

Rukouspiirit

Rukouspiireissä rukoillaan yhteisten asioiden puolesta. Ne ovat kaikille avoimia hiljentymisen ja rukouksen paikkoja. Rukouspiireissä rukoillaan myös eri tilaisuuksiin jätettyjen rukousaiheiden puolesta. Tule rohkeasti mukaan rukoilemaan!

Aamurukoushetki joka maanantai klo 9 srk-kodin olohuoneessa.

Keskiviikon rukouspiiri joka keskiviikko klo 18 srk-kodin olohuoneessa.

Esirukousaiheita voi jättää seurakuntaan rukoiltavaksi eri tilaisuuksissa (esim. Naisten kahvilat), sähköpostitse, kirkon eteisen esirukouslaatikkoon tai antamalla aiheensa työntekijälle.

”Kehotan ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta.” (1. Tim. 2:1)

Rukoillaan yhdessä