Nakkilan seurakuntatiedot 6.2.-16.2.2020

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarna: ex idäntyön lähetti, diakoni Pentti Heinilä Kansanlähetyksestä, kanttori: Pasi Flodström, avustamassa: Satu Salo, kolehti: Raamatunkäännös- ja lukutaitotyölle vähemmistökansojen parissa, Wycliffe Raamatunkääntäjät ry

klo 11.15 Messun jälkeen kirkkokahvit ja lähetystilaisuus srk-kodilla. Pentti Heinilä tuo terveiset Pekka ja Kaarina Koskisen työstä.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Lähimmäisen rakkauden kansanliike.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella. Lähetyspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneessa raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30-14.00.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous Kauppatie 2 salissa.

klo 11 Ystävätoiminnan vapaaehtoisten tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan myös kaikki ystävätoiminnasta kiinnostuneet! Mukana Jenni Tuomi.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 16 Sählyä Kirkonseudun koulun salissa keskiviikkoisin klo 16-17. Tiedustelut niina.koivisto@evl.fi tai 044 4866521/Niina.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Risteyksen salissa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

klo 17 Lapsiparkki Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Hengähdä hetkeksi ja tuo lapsi (alle 8 vuotta) lapsiparkkiin lastenohjaajien hoiviin. Ilmoittautuminen alkaa kaksi viikkoa ennen ajankohtaa: 044 4866 520 (tekstiviesti) tai tuula.vaha-vahe@evl.fi

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 18 Miestenpiiri Hiitolan kirkossa, Kivialhossa.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarna: rovasti Tapio Seppälä, kanttori: Pasi Flodström, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Herättäjäyhdistykselle Heränneen Kansan lähetysrahaston kautta lähetystyöhön.

klo 11.15 Messun jälkeen kirkkokahvit ja seurat srk-kodilla, useita puhujia. Kahvikolehti Herättäjäyhdistyksen sisälähetystyölle.

Mon Feb 03 09:00:00 EET 2020