Haku diakonian virkaan

Haemme seurakuntaamme uutta diakonian viranhaltijaa. Voit aloittaa virassa 1.12. tai sopimuksen mukaan.

Virkaan valittavalta edellytetään kirkkohallituksen päätöksen (Kirkon säädöskokoelma nro 141) mukaista diakonian viranhaltijalta ja diakoniatyötä pääasiallisena tehtävänään tekevältä viranhaltijalta vaadittavaa tutkintoa. Lisäksi valittavalla tulee olla riittävä seurakuntatyön kokemus ja perehtyneisyyttä laaja-alaiseen diakoniatyöhön. Virkaan valittavalta edellytetään hyviä vuorovaikutus- ja verkostoitumistaitoja, joustavuutta työtehtävien suhteen sekä yhteistyökykyä. Diakonin viran tehtäviin kuuluu lisäksi varhaisnuoriso- ja rippikoulutyötä.

Palkkaus on kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukainen. Peruspalkan lisäksi maksetaan kokemuslisää työkokemuksen perusteella. Valitun tulee olla konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista virkaan valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus työkelpoisuudestaan sekä rikostaustaote. Virkaan valitulla on 6 kk:n koeaika.

Hakuaika virkaan päättyy 9.10.2023 klo 16. Haastattelut järjestetään 11.10. klo 17 alkaen. Hakemukset osoitetaan Nakkilan seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitteeseen PL 17, 29251 Nakkila tai sähköpostilla jussi.karmeranta@evl.fi.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Jussi Kärmeranta puh. 044 486 6511 tai jussi.karmeranta@evl.fi.

2023-09-25 07:00:00.0