Nakkilan seurakuntatiedot 3.-13.12.2020

Noudatamme seurakunnan tilaisuuksissa AVIN ohjeistuksia. Tilaisuuksien luonne saattaa muuttua ilmoitetuista.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkiaan läheistään hoitavien tapaaminen Risteyksen salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 17 Kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Paula Tuomisto, kolehti: Kolmen veteraanijärjestön hengelliseen työhön Veteraanivastuu ry:n kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla. Jumalanpalvelustiimit palvelevat jumalanpalveluksessa. Lapsille oma kirkkohetki päivän rukouksen jälkeen kappelissa.

klo 16.30 Partiolaisten soihtukulkue ja lupauksenantotilaisuus kirkossa. TILAISUUS PERUTTU!

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerhon ja kylätoimikuntien yhteinen joulujuhla srk-kodin salissa. Tarjolla myös joulupuuroa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi, Paula Tuomisto ja Lasse Vappula.

klo 17 Kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Seurakunnan joulujuhla kirkon edustalla ulkona. Lauletaan hetki tuttuja joululauluja. Laulujen jälkeen jouluglögi, joulutorttu ja piparitarjoilu srk-kodin katoksessa. Tervetuloa!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Paula Tuomisto, avustamassa: Niina Koivisto, kolehti: Inkerin evankelis-luterilaisen kirkon koulutukseen Kelton Teologisen instituutin kautta, Inkerin evankelisluterilainen kirkko Venäjällä. Jumalanpalvelustiimit palvelevat messussa. Lapsille oma kirkkohetki päivän rukouksen jälkeen kappelissa. Rukouspalvelu.

klo 18 Kauneimmat joululaulut lauletaan tänä vuonna ulkosaarnatuolin äärellä n. puoli tuntia kestävänä tilaisuutena. Mukana Lasse Vappula ja Paula Tuomisto.

klo 13 Työttömien jouluruokailu srk-kodin salissa. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle p. 044 4866 517 tai jenni.tuomi@evl.fi viimeistään 9.12. mennessä. Tervetuloa mukaan!

Huugo Ilari Tuohiniemi.

Hubert Vilho Alexander Hyvönen.

Salme Tellervo Saarenmaa 84 v.

Silja Kyllikki Leppälä 91 v.

Anneli Marjatta Leppälä 84 v., Tampereen Messukylän seurakunnasta.

2020-11-30 11:43:00.0