Nakkilan seurakuntatiedot 29.10.-8.11.2020

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jenni Tuomi ja Niina Koivisto, musiikkiryhmä: Syksyn laulajat ja soittajat, kolehti: Oman seurakunnan lähetystyölle Suomen ev.lut. Kansanlähetyksen kautta. Luetaan edellisen Pyhäinpäivän jälkeen Nakkilan hautausmaalle haudattujen Nakkilan seurakunnan jäsenten ja ulkoseurakuntalaisten nimet.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti diakoniatyön tukemiseen.

klo 18 Kitarakonsertti kirkossa. Ilkka Turta, kitara. Vapaa pääsy. Mukana Anna Tasala.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Päiväpiiri vanhemmalle väelle kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin salissa. Sisäänkäynti alapihan ovesta.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Isänpäiväaskartelua.

klo 14 Lähetyspiiri srk-kodin yläaulassa.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 17.30 Iltaperhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Isänpäiväaskartelua.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Risteyksen salissa. Mukana diakoniatyöntekijä Jenni Tuomi ja Nakkilan kunnan vastaava ohjaaja Eliisa Mannila. Tervetuloa mukaan!

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Lapsiperheiden vanhempien tukemiseen Nuori kirkko ry:n Perheystävätoiminnan kautta.

Avioliittoon vihitty:

Teemu Antti Elias Kivistö ja Susanna Maria Järventausta, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

Kaino Mikael Liitiäinen 92 v.

Matti Ilmari Hakanen 77 v.

Pertti Juhani Räihä 76 v.

2020-10-26 09:51:00.0