Nakkilan seurakuntatiedot 22.10.-1.11.2020

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 17 Projektikuoro harjoittelee Tuomasmessuun kirkossa.

klo 18 Uskon yön konsertti kirkossa. Maria Piiroisen levynjulkistamiskonsertti. Konsertin muusikkoina toimivat Lasse Heikkilä, piano, Kasper Haikonen, saksofoni ja huilu, Sami Moilanen, kontrabasso ja Matias Colliander, percussiot. Illan konsertissa kuullaan useita Lasse Heikkilän lauluja. Mukana on myös Marian omia lauluja sekä pari Johanna Iivanaisen laulua. Konsertin laulut kuljettavat yhden ihmisen tarinan kautta uupumuksesta elämään ja pimeydestä valoon. Vapaa pääsy. Konsertin päätteeksi rukouspalvelua ja mahdollisuus ostaa Marian uunituoretta levyä ”Uutta elämää”. Olet sydämellisesti tervetullut iltaan! Mukana Satu Salo.

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset ja valmistelut messuun kirkossa.

klo 17 Tuomasmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja musisoijat, kolehti: Tavoittamattomien tavoittamiseen Itä-Aasiassa Lähetysyhdistys Kylväjä ry:n opetus- ja hanketoiminnan kautta. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit srk-kodilla.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Risteyksen salissa. VT:n profeettoja: Naatan. Opetus ja keskustelua. Kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Homecare -esittely.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 17.30 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Homecare -esittely.

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous Risteyksen salissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Jenni Tuomi ja Niina Koivisto, musiikkiryhmä: Syksyn laulajat ja soittajat, kolehti: Oman seurakunnan lähetystyölle Suomen ev.lut. Kansanlähetyksen kautta. Luetaan edellisen Pyhäinpäivän jälkeen Nakkilan hautausmaalle haudattujen Nakkilan seurakunnan jäsenten ja ulkoseurakuntalaisten nimet.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti diakoniatyön tukemiseen.

klo 18 Kitarakonsertti kirkossa. Ilkka Turta, kitara. Vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelma 5€. Mukana Anna Tasala.

VARHAISNUORET

Kymppisynttärit kaikille v. 2010 syntyneille su 1.11. Risteyksessä klo 15-16.30. Ilmoittautumiset viim. 28.10. Niinalle: niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521.

Marja Kaarina Vastio 75 v.

Lasse Armas Elo 90 v.

Ulla Helena Ketola 91 v.