Nakkilan seurakuntatiedot 24.9.-4.10.2020

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Ehtookellot-iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnatun tiedotus- ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea. Tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Risteyksen salissa. VT:n suuret kuninkaat: Kuningas Daavid 2/2. Opetus ja keskustelua. Kahvitarjoilu. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Enkeliaskartelua.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 16 Varkkakerho Risteyksen perhekerhotiloissa alakoululaisille. Kerhossa askarrellaan ja pelaillaan. Mukana Niina Koivisto.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Jenni Tuomi, musiikki: Anna Tasala.

klo 17.30 Iltaperhekerho Risteyksen perhekerhotiloissa. Enkeliaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 17 Syksyn kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Perhekirkko. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe, kolehti: Kummiuden ja kristillisen kasvatuksen tukemiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

klo 18 4-vuotissynttärit sk-kodin salissa. Juhla on tarkoitettu vuonna 2016 syntyneille perheineen. Syntymäpäiväjuhlissa on ohjelmaa, kakkutarjoilu ja tietenkin jokainen ”sankari” saa oman pienen lahjan. Ilmoittautumiset to 8.10. mennessä: tuula.vaha-vahe@evl.fi tai p. 044 4866 520.

Ellen Olivia Meskanen.

Sami Elias Tapani Kivero.

Raija Lemmikki Hakala 89 v.

Minna Mari Ruippo 48 v.

Topi Markus Mitikka 21 v., Keski-Porin seurakunnasta.

2020-09-21 10:06:40.0