Nakkilan seurakuntatiedot 2.-12.7.2020

Kirkkoherranvirasto palvelee normaalisti 1.7. alkaen aukioloaikoina ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12.

klo 13 Kesäkirkko Kotiseutumuseolla, Sanajumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä seurakuntien ruokapankkitoiminnan turvaaminen ja tehostaminen Kirkkopalvelut ry:n kautta. Nakkila-Seura tarjoaa kesäkirkon jälkeen kirkkokahvit. Sateen sattuessa jumalanpalvelus pidetään kirkossa ja kirkkokahvit tarjotaan srk-kodin yläaulassa.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Yhdessä Sanan äärellä Kauppatie 2 salissa. Illan vetäjä jakaa jotakin sanasta ja johdattelee keskusteluun kahvikupin äärellä. Mukana Satu Salo.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Raamatunkäännöstyöhön kuuden kieliryhmän parissa Afrikassa ja Aasiassa Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry:n kautta.

Irja Saini Annikki Kivimäki 91 v.

2020-06-29 10:59:16.0