Seurakuntatiedot

SEURAKUNTATIEDOT 9.4.2020

Koronaviruksen vuoksi kaikista kokoontumisista, jotka eivät ole välttämättömiä seurakunnan lakisääteisten tehtävien (jumalanpalvelukset, kirkolliset toimitukset, hautaustoimi, sielunhoito, diakoninen avustustoiminta) hoitamisen kannalta luovutaan toistaiseksi.

Seurakunnan eri työmuodot toimivat verkossa, seuraa ajantasaista tietoa kotisivuilta ja seurakunnan facebook-sivuilta. Voit kuunnella jumalanpalvelusta internetin välityksellä, linkki löytyy kotisivujen www.nakkilanseurakunta.fi etusivulta.

Pääsiäislehti on luettavissa kotisivuilla.

Ruoka-avun antamista ja jakamista jatketaan. Samoin muuta avustustoimintaa, joka on avun tarpeessa olevien Nakkilan asukkaiden elämän kannalta välttämätöntä. Yhteydenotot diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, puh. 044-4866517 tai jenni.tuomi@evl.fi.

Seurakunta tarjoaa aina keskusteluapua. Ole yhteydessä seurakunnan työntekijöihin.

klo 18 Kiirastorstain iltakirkko kirkossa (netin kautta, striimataan myös facebookin välityksellä), liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Flodström, avustajat: Niina Koivisto, Satu Salo, Jenni Tuomi ja Kai Korpi. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Iltakirkon jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 19-20.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa (vain netin kautta), liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 10 Pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 10 2. Pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus kirkossa (vain netin kautta), liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

klo 14 Eu-ruokajako seurakuntakodilla kirkon vieressä. Eu-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Rukousilta netin välityksellä. Tule mukaan rukoilemaan ja laulamaan. Voit lähettää rukousaiheesi iltaan ennen klo 18 puh. 044 4866513. Illassa kanssasi Satu Salo ja Maria Piiroinen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus, 1. sunnuntai pääsiäisestä, kirkossa (vain netin kautta), liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström. Jumalanpalvelus ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Sanajumalanpalveluksen jälkeen kirkko avoinna rukousta ja sielunhoitoa varten klo 11-12.

Anna-Liisa Salminen 96 v.

Kaj Alvar Illman 80 v.

Aune Sanelma Setälä 84 v. Ulvilan seurakunnasta