Nakkilan seurakuntatiedot 30.1.-9.2.2020

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Valokuvaus.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 17 Tuomaskuoron harjoitukset. Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 17 Risteyksen salissa (Kauppatie 2, 2. krs). Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 13-15.30 Kids action day Kirkonseudun koululla, Kirkkokatu 22. Toiminnallinen iltapäivä varhaisnuorille (1-5 -luokkalaisille). Alussa yhteinen ohjelmaosuus, jonka jälkeen toimintapisteitä koulun luokkatiloissa. Tapahtumassa on yhteinen lopetus. Esiintyy Joykids ja rumpuryhmä Porista. Jättinyyttäripöytään saa tuoda tarjottavaa. Myös huoltajat ovat tervetulleita oman varhaisnuorensa kanssa. Huoltajille on oma kahvipiste. Mukana Kai Korpi, Satu Salo, Niina Koivisto ja Pasi Flodström.

klo 15.30 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa. Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 15.30 kappelissa. Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 17 Tuomasmessu kappelissa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Flodström, avustamassa: Jenni Tuomi ja Piia Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro ja Tuomaskuoro, kolehti: Yhteisvastuukeräykselle, joka toteutetaan teemalla: Vanhemmuuden tukeminen, Kirkkopalvelut ry. Yhteisvastuukeräyksen avaus. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Rakkauden voima. Meidät on kutsuttu elämään yhteydessä Jumalaan. Opettaa pastori, raamattukouluttaja Ilkka Rytilahti. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho srk-kodin salissa. Ystävänpäiväaskartelua ja ruokailumahdollisuus.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kuppatie 2 salissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarna: ex idäntyön lähetti, diakoni Pentti Heinilä Kansanlähetyksestä, kanttori: Pasi Flodström, avustamassa: Satu Salo, kolehti: Raamatunkäännös- ja lukutaitotyölle vähemmistökansojen parissa, Wycliffe Raamatunkääntäjät ry

klo 11.15 Messun jälkeen kirkkokahvit ja lähetystilaisuus srk-kodilla. Kansanlähetyksen piirijohtaja Sakari Kalliomaa tuo terveiset Pekka ja Kaarina Koskisen työstä.

klo 17 Lapsiparkki Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Hengähdä hetkeksi ja tuo lapsi (alle 8 vuotta) lapsiparkkiin lastenohjaajien hoiviin. Ilmoittautuminen alkaa kaksi viikkoa ennen ajankohtaa: 04404866 520 (tekstiviesti) tai tuula.vaha-vahe@evl.fi

Saimi Kerttu Matilda Lehtinen.

2020-01-27 10:30:00.0