Nakkilan seurakuntatiedot 5.-15.12.2019

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen salissa (2. krs), osoitteessa Kauppatie 2. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Sotiemme veteraanien parissa tehtävän hengellisen työn tukemiseen Veteraanivastuun kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla. Seurakunnasta seppeleen laskijana Markus Ketola.

klo 16.30 Partiolaisten soihtukulkue ja lupauksenantotilaisuus kirkossa. Klo 16.30 kulkue lähtee, klo 17 kulkue sankarihaudoille, jonka jälkeen lupauksenanto kirkossa, klo 18 tilaisuus päättyy.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Ulkomailla vaikeuksiin joutuneiden maanmiestemme auttamiseksi Suomen Merimieskirkon kautta.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

Klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Jeesuksen syntymä VTn sivuilla. Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu ja keskustelua.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Lapsiparkki Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Lapsiparkki on tarkoitettu alle 7-vuotiaille lapsille. Ilmoittautumiset Niina Koivistolle p. 044 4866 521.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous Kauppatie 2 salissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerhon joulujuhla Kauppatie 2 salissa.

klo 12.30 Torstaikerhon ja diakoniakylätoimikuntien yhteinen joulujuhla srk-kodin salissa. Tarjolla puuroa ja soppaa. Tervetuloa mukaan! Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 13 Joululauluhetki Attendo Keinulassa. Tervetuloa mukaan laulamaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Evankelioimistyöhön Japanissa Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kautta.

klo 18 Kauneimmat joululaulut kirkossa. Hohde-kuoro. Musiikissa avustaa Emilia Koskinen ja Sara Hautojärvi. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

DIAKONIA

Tervetuloa mukaan työttömien jouluruokailuun ke 18.12.2019 klo 13. Yhteinen joulujuhlamme on srk-kodin salissa (kirkon vieressä), käynti tilaisuuteen alapihalta. Tilaisuuden jälkeen mahdollisuus EU-ruokajakoon. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle, p. 044 4866 517, ke 11.12. mennessä. Tervetuloa kaikki mukaan!

2019-12-02 10:35:00.0