Nakkilan seurakuntatiedot 12.9.-22.9.2019

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Nakkilan liikuntakeskuksessa. Kokoonnutaan aulaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-kodin salissa.

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa.

klo 15 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa. Samassa paikassa, missä Tuomasmessu pidetään.

klo 17 Tuomasmessu kappelissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Marjo Kotiranta ja Tuomaskuoro, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkon kautta.

klo 14 EU-ruokajako seurakuntakodilla (kirkon vieressä), käynti yläpihalta. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 10 Perhekerhon syysstartti Kauppatie 2:ssa, ilmoittautuminen ryhmiin. Tarjoilu. Oma muki mukaan. Niina, Tuula.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi seurakuntakodin Olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa, mukana Tuula Vähä-Vahe, Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa, puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 14.15 Sanan ja sävelen hartaus Keinulassa, puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle seurakuntakodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa mukaan!

klo 15.30 Kirkkomusiikkipäivä: Kirkkokuoron ja päiväkuoron sävelhartausvierailu Diakonialaitokselle Poriin. Kokoontuminen srk-kodin alaparkkipaikalla klo 15.30.

klo 16 perheille askartelua ”jämämateriaaleista” seurakuntakodilla.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Jarmo Mäki-Mikola Suomen Raamattuopistolta, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Suomen Raamattuopiston Säätiölle 80-juhlavuoden kolehti. Kolehti suunnataan uskosta vieraantuneiden tai sen ulkopuolella kasvaneiden tavoittamiseksi.

klo 15 Naisten kahvila seurakuntakodin salissa, Rukous hoitaa ja koskettaa, Satu Salo. Vieraita Porin rukousklinikka toiminnasta. Musiikissa Maria Piiroinen.

klo 18 Miesten ilta seurakuntakodin salissa.

VARHAISNUORET

Ke 18.9. klo 16-17 Sählyä Kirkonseudun koululla. Tiedustelut Niinalta p. 044 4866 521.

Uusi tiedotuslehti on jaettu kaikkiin talouksiin, joissa ei ole mainoskieltoa. Jos et saanut lehteä, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon.

Milo Väiski Jalmari Mäkinen

2019-09-11 11:16:00.0