Nakkilan seurakuntatiedot 15.-25.8.2019

klo 10 Alakoulujen syysjumalanpalvelus kirkossa. Mukana Pasi Nieminen, Niina Koivisto, Satu Salo, Anna Tasala ja Lasse Vappula.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Orpotyöhön Keniaan Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta.

klo 18 Toivelauluilta rakkaiden hengellisten laulujen ja virsien äärellä srk-kodin salissa. Kahvit lähetyksen hyväksi. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 14.15 Sana ja sävelen hartaus Keinulassa. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Tuomasmessujen ja muiden erityismessujen järjestämiseen Tuomasyhteisön kautta.

To 15.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Kastettu:

Leevi Onni Henrik Pohjala.

Matias Viljo Valtteri Santala.

Avioliittoon vihitty:

Tomi Johannes Alatalo ja Annika Eveliina Lähteenmäki, molemmat Kalajoen seurakunnasta.

Pentti Kalevi Mäenpää 70 v.

Irja Tuulikki Ketola 92 v.

Raimo Antero Mäkelä 71 v.

2019-08-12 09:49:00.0