Nakkilan seurakuntatiedot 17.-28.4.2019

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 14.15 Ehtoollishartaus Keinulassa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset kappelissa.

klo 18 Hiljaisen viikon iltahartaus srk-keskuksen salissa. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 12.05 Yhteiskoulun pääsiäiskirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo, Pasi Nieminen ja Kai Korpi.

klo 18 Kiirastorstain iltamessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, Kai Korpi ja Piia Nieminen, avustava pappi: Markku Järviö, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2019 oman seurakunnan kautta.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Kirkon ulkosuomalaistyöhön, Kirkkohallitus.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Lukutaitoa naisille Afrikassa -ohjelmaan Saharan eteläpuolisen Afrikan maissa 16 vähemmistökielellä, ohjelmasta hyötyvät naiset ja koulunkäyntinsä keskeyttäneet tytöt, Suomen Pipliaseura ry. Kirkon uusien virsikirjojen käyttöönotto.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Toisen pääsiäispäivän jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Seurakuntien musiikkityön tukemiseen Suomen Kirkkomusiikkiliiton kautta.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Kierrätyspäivät. Tuo tullessas, vie mennessäs.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe ja musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi ja Eliisa Mannila. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! -tuokio kirkossa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikää ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Huittisten musiikkiopiston oppilaskonsertti srk-kodin salissa.

klo 13 Myyjäiset srk-kodilla. Mukana Lasse Vappula.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustava pappi: Lasse Vappula, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, lapsikuoro Laululintuset ja nuorten musiikkiryhmä Grace, kolehti: Tapahtumien järjestämiseen, artikkeleiden ja videoiden julkaisemiseen sekä seurakunnille tarjottavien toimivien pyhäkoulun toteutus- ja markkinointikeinoihin. Vuonna 2019 toteutuksessa painotetaan erityisesti pyhäkoulua toimintatapana, joka tukee myönteisellä tavalla lapsen identiteetin kasvua, Suomen Pyhäkoulun Ystävät SPY ry. Kirkkokahvit messun jälkeen srk-kodin salissa. Messussa ja kirkkokahvilla kiitämme Pasia puolen vuoden kanttorin sijaistamisesta.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Mukana Ilkka Liuskallio.

To 25.4. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

2019-04-15 07:00:00.0