Nakkilan seurakuntatiedot 6-13.1.2019

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Vammaisten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodilla kaikille ruoka-apua tarvitseville!

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. ”Kasvua ja kilvoitusta”, aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Lasse Vappula.

klo 17 Lapsikuoro Laululintusten harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Torstaikerho kokoontuu joka toinen torstai srk-keskuksella. Tervetuloa mukaan!

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18 Lassen lenkki. Oman kunnon mukaan kävely- tai juoksulenkki Lasse Pajunojan johdolla. Lähtö kirkon pihasta ja paluu samaan paikkaan.

klo 18.30 HOHDE-kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa, 70-vuotiaiden kutsujumalanpalvelus. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Jenni Tuomi, avustava pappi: Markku Järviö, kolehti: Lapsi- ja perhetyöhön kotimaassa sekä Virossa Evankelisen lähetysyhdistyksen kautta.

klo 17 Vauvakirkko srk-kodin salissa. Kirkkohetkeen kutsutaan erityisesti vuoden 2018 aikana kastetut läheisineen. Hetken päätteeksi jaetaan kastepuun lehdet. Mukana Tuula Vähä-Vahe, Satu Salo, Pasi Nieminen ja Markku Järviö.

To 10.1. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

KUOLLEET

Erkki Juhani Kivimäki 82 v