Nakkilan seurakuntatiedot 19.-30.12.2018

klo 13.30 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Hyppingillä. Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 19 Metsäkirkko Kiimasuon metsätiellä Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle. Paluu tilaisuuden jälkeen. Mukana Pasi Nieminen ja Markku Järviö.

klo 14.30 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Attendon hoivakoti Keinulassa. Paikalla Pasi Nieminen ja Jenni Tuomi.

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 9 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 14 Kauneimmat joululaulut yhteislaulutilaisuus Keinustoolissa. Paikalla Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 19 Metsäkirkko Osontien metsästysmajalla. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä ruokapankkitoiminnan turvaaminen ja tehostaminen Kirkkopalvelut ry:n Kotimaanavun kautta.

klo 11.15 Hartaus vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

klo 11.30 Jouluaaton hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 14 Jouluaaton perhehartaus kirkossa, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta. Mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 16 Jouluaaton kynttilähartaus kirkossa. Mukana toteuttamassa Markku Järviö, Pasi Nieminen, Hohde-kuoro, Maria Piiroinen ja Sara Hautojärvi. Kolehti: Seurakuntiemme musiikkitoiminnan tukemiseen Suomen Kirkkomusiikkiliiton kautta.

klo 8 Jouluaamun sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Vähävaraisten auttamiseen vuoden 2019 aikana oman seurakunnan diakoniatyön kautta.

klo 10 Tapaninpäivän sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Pakolaisten auttamiseen kriisialueilla Kirkon Ulkomaanavun säätiön kautta.

klo 18 MLL:n enkelikirkko kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Lapsikuoro Laululintuset.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Kiinan raamattutyöhön Suomen ev.lut. kirkon ja Kiinan kristillisen neuvoston välisen vuonna 2000 solmitun yhteistyösopimuksen toteuttamiseksi Suomen Pipliaseura ry:n kautta.

Sira Maria Kujanpää.

Pentti Olavi Tuominen 77 v.

Kalervo Pääkkönen 82 v.

Jussi Viljamaa 89 v.