Nakkilan seurakuntatiedot 5.-16.12.2018

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Tuula Vähä-Vahe, Niina Koivisto ja Pasi Nieminen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Grace – nuorisokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Sotiemme veteraanien hengellisen työn tukemiseen Veteraanivastuu ry:n kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunnianosoitukset ja seppelten lasku sankarihaudalla.

klo 16.30 Partiolaisten soihtukulkue ja lupauksenantotilaisuus kirkossa. Klo 16.30 kulkue lähtee, klo 17 kulkue sankarihaudoille, jonka jälkeen lupauksenanto kirkossa, klo 18 tilaisuus päättyy.

klo 12 Adventtimyyjäiset ja kirppis srk-kodin salissa seurakunnan lähetystyön hyväksi. Tarjolla kahvia, leivonnaisia, käsitöitä ja kaikenlaista muuta myyjäistavaraa ja arpoja. Varaa myös oma myyntipöytäsi. Myyntipöydän hinta lähetystyölle, myyntitulot pöydän varaajalle. Myyntipöytiä voi tiedustella Lasse Vappulalta: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512. Myyntipöydän tai kirppispöydän hinta 5€.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 17 Kauneimmat joululaulut jumalanpalvelus juhlatalo Marimbassa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä GRACE, kolehti: Kansan Raamattuseuran evankelioimistyölle, erityisesti Anna ilon näkyä – hankkeeseen, jolla tuodaan ilosanoma julkisille paikoille keskelle ihmisten arkea esim. kristillisten juhlien aikaan. Joulukahvit tarjoaa juhlatalo Marimba.

klo 9.30 Perhepäivähoitajien ja lasten jouluinen hetki srk-keskuksen salissa.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 10 Perhekerhojen yhteinen joulujuhla srk-keskuksen salissa.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Kirkkovaltuuston kokous srk-keskuksen salissa.

klo 12.30 Torstaikerhon ja kylätoimikuntien joulujuhla srk-keskuksen salissa.

klo 17.30 Viikon virret! – tuokio srk-keskuksen salissa. Tervetuloa laulamaan tulevan jumalanpalveluksen virsiä! Tuokiossa tutustutaan lyhyesti virsien taustaan ja saadaan vinkkejä vapaampaan laulamiseen. Nautitaan yhdessä laulamisesta ikään ja laulutaitoon katsomatta! Mukana Pasi Nieminen.

klo 18.30 Hohde – kuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 13 Omaishoitajien tapaaminen srk-keskuksen salissa. Syyskauden viimeinen tapaaminen kaikille omaistaan hoitaville. Huom. päivä on perjantai! Mukana Jenni Tuomi, Eliisa Mannila ja Satakunnan omaishoitajat ry:stä Mari Hellsten.

klo 18 Gospelmessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, musiikkiryhmä: Nuorten musiikkiryhmä GRACE.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Jumalanpalveluselämän yhteisöllisyyden vahvistamiseen paikallisseurakunnissa koulutusten ja tapahtumien avulla Hengen uudistus kirkossamme ry:n kautta.

klo 15 Lasten Kauneimmat joululaulut kirkossa. Päiväkerholaiset esiintyvät. Mukana Satu Salo, Pasi Nieminen, Niina Koivisto ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 18 Kauneimmat joululaulut kirkossa. Mukana Pasi Nieminen ja Lasse Vappula.

Pe 14.12. klo 19 Messujatkot srk-keskuksen Vernerissä.

DIAKONIA

Työttömien joulupuuro srk-kodin salissa ti 18.12.2018 klo 13, käynti alapihalta. Ilmoittautuminen diakoniatyöntekijä Jenni Tuomelle (p. 044 4866 517) ma 10.12. mennessä. Mahdollisuus EU-elintarvikkeiden jakoon tilaisuuden jälkeen. Tervetuloa mukaan! Mukana Pasi Nieminen, Lasse Vappula ja Jenni Tuomi.

Anette Sini Kyllikki Lehto 32 v.

Kaarlo Pekka Valkeapää 75 v.

Mon Dec 03 07:00:00 EET 2018