Nakkilan seurakuntatiedot 22.8.-2.9.2018

klo 18 Nimikkolähetti Ulla Tuovisen vierailu srk-keskuksen salissa. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Kansallisten seniorien kirkkopyhä. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kirkon Ulkomaanavun katastrofirahastoon, Kirkon Ulkomaanavun säätiö.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa. Päiväpiiri kokoontuu joka toinen maanantai vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18.30 Aikuisväen oma oloilta srk-kodin olohuoneella. Levollista yhdessäoloa ja rauhoittumista arjen kiireistä. Illassa on porinointia kahvikupin äärellä sekä ohjelmaa (klo 19 alkaen) Sanan, laulujen ja rukouksen merkeissä. Lämpimästi tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseen. Messun jälkeen kirkkokahvit kirkon eteisessä. Erityisesti jumalanpalvelusavustajan tehtävistä kiinnostuneet kutsutaan klo 10 alkavaan messuun ja sen jälkeen avustajakoulutukseen kirkossa. Tule rohkeasti mukaan ja mieti asioita, joissa voisit olla avustajana jumalanpalveluksissa. Avustajan tehtäviin kouluttavat Markku Järviö, Satu Salo, Anna Tasala ja Juhani Lehtinen.

VARHAISNUORET

Varhaisnuorten kerhotoiminta käynnistyy viikolla 36. Kerhot ovat tarkoitettu esikoulu- 6. luokkalaisille. Tiistaisin Puuhakerho Luentosalissa klo 15.45–17.00, ohjaajina Anni Suominen ja Helmi Koskela. Keskiviikkoisin Välipalakerho Seurakuntakeskuksen keittiössä klo 17.30–18.45, ohjaajina Miia Ukkonen ja Nina Vainionpää. Välipalakerhon hinta 5€/lukukausi. Ilmoittautumiset ma 27.8. klo 10 alkaen Niina Koivistolle puh. 044 4866 521 tai niina.koivisto@evl.fi.

To 23.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Niilo Voitto Vihtori Alajärvi.

Avioliittoon vihitty:

Mikko Juhani Suonpää ja Susanna Maritta Mäkinen, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

2018-08-20 07:00:00.0